Tjena
Jag är en glad stockholmskille som söker boende i Val d`isere, Charomix eller Val Thorens. Jag är självfallit en riktig skidfantast och trivs bäst i after-ski efter en glad skiddag. Jag hade tänkt att säsonga med några kompisar, men det visade sig att det var bara jag som fick...