hittade ingen vettig tråd så skapade en själv tänkte höra lite ni som varit där i sommar om ni skulle kunna hjälpa mig med lite frågor jag har?
hur mycket kostar ett dags kort?
var är det värdast att åka?
vilket ställe har bäst park?
har dom öppet nu (8 september och 3 veckor fram?)
och brukar...