Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det enda problemet kan väl bli kulturkrocken?vad menas?
låter som en shysst idé
finns ju lite berg i japan har man ju sett på filmer osv men nån som har lite fakta/ experience?
vad f*n e svin grymt då?
hur f*n ska vi veta vad du tycker e svin grymt?
gå till sthlm å gå in på nån j*kla mode butik ist du verkar vara en pappa betalar brat ändå så=/ sad
okokej nej det e första gången jag köper bräda själv å förra brädan vallade jag inte allt för mycket så tänkte bara fråga så man inte gör nå misstag
men tack för svar!
okej
en fråga till bara är det stor skillnad på icke vallat från första dagen till vallat?
alltså att man struntar i att valla första åket på nya brädan?