Sökresultat

  1. Bonnjohan

    [Artikel] Vinterns premiärort: Revelstoke

    Var i Revelstoke ett par dagar förra veckan ganska flackt och smaltsystem, men skulle man ha turen att vara där direkt efter ett snöfall mitt i veckan när det är lite folk så finns det nog inte så mycket som kan slå området. Som det står i artikeln område har stor potential.
  2. Bonnjohan

    Zürich - Verbier

    Vet inte om det är så mycket dyrare men det är betydligt längre och krånligare transfer om du flyga till Zürich.
  3. Bonnjohan

    Boende i Kanada

    Vi är två killar som sitter med flyg till Calgary till helgen och är på jakt efter boende någon eller några av de efter följande tre veckorna. Är det någon som möjligt viss har ett par platser över så vore vi jätte glada.
  4. Bonnjohan

    Ska köpa ny snowboard.

    Kör också på seven grym bräda men kanske inte den bästa för dig. Om det blir burton satsa på en malola. Har förra årets malola den fungerar perfekt till det mesta utom park.
  5. Bonnjohan

    Bästa Puderbrädan?

    Har förra årets malola 162. Är grymt nöjd med den. Tror den är ett bättre val än Burton fish, då den har ett lite större användnings.
  6. Bonnjohan

    Någon som varit i Åre i dag?

    Är det någon som har åkt i Åre i dag? har det kommit mycket snö? Funderar på åka dit i morgon, men vet inte om det är någon ide. // Johan
  7. Bonnjohan

    Ny bräda?

    Köp Salomon ERA eller AMP, fungerar bra överallt. Om dom finns kvar i år. Köp inte flow bindning. Jag har Drake F60 och den fungerar bra annars tror jag att nya Burton mission är bra bindning för all-mountain.
  8. Bonnjohan

    Rösta borgerligt för skidåkningens skull?

    Jag tror inte att liftkortet bli så mycket billigare om skatten skulle bli lägre. Se Norge som exempel, dyare liftkort än Sverige trots 0% skatt. Gillar goofballs inlägg, för att vara 16 år så var han erfaren, låter som han jobbat hela livet!
  9. Bonnjohan

    Boende i Verbier finnes

    Vi är har fått erbjudande på 3 stycken olika lgh i verbier. dessa är ör 4-5 personer och kostar mellan 18000-22000 kr för hela säsongen. om det är någon intresserd ring eller maila. hyran är från 1 dec till 30 april. Inget problem om någon tänker stanna där under kortar tid. Glad för svar...
  10. Bonnjohan

    Boende Engelberg

    Tror en del har lite fel. Vi mailade turistbyrån i Engelberg i går och dom sa att det ända som var påverkad just nu var vandringslederna. Dom kanske inte räknade med alla hus, vad vet jag.
  11. Bonnjohan

    First Descent

    Coolt! Hyfsat bra åkare
  12. Bonnjohan

    Hur fixar man boende?

    Vi är två killar som är på jakt efter boende i först och främst Verbier, Engelberg och val d. Hur får man lättast tag i boende på någon av dessa orter? Om det fiins någon som har två platser lediga på någon annan orter så är det också intressant.
  13. Bonnjohan

    FINNES: Boende i Verbier

    Vi är två killar som också letar lgh i Verbier. Så är JÄTTE intresserad! Vad kostar den osv? // Johan
  14. Bonnjohan

    lägenhet bokad i S:t Anton. söker 2 rumskompisar!

    Hej! vi är två som har planer på Anton i vinter. Saknar dock bil, men resan dit ordnar sig nog. Hör av er om ni har platserna kvar! Bonnjohan@hotmail.com. Vi är mycket intresserade! // Johan
  15. Bonnjohan

    Hur ordnar man boende bäst!

    Vi är två stycken som funderar på säsong, vi har inte bestämt oss för vilken ort än men vi undrar vilket tillväga gång sätt som är det bästa för att ordna ett bra boende. Det lutar för tillfället några olika orter så som Fernie, Val d och Verbier så har ni något schysst boende där eller vet hur...
  16. Bonnjohan

    Ride eller Salomon

    Skulle behöva hjälp med att välja bräda. Just nu står det mellan mellan en Salomon AMP eller en Ride Exile. Fast är öppen för fler intressanta förslag!
Tillbaka
Topp