Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, jag och mn tjej ska säsonga i Verbier i vinter och letar boende...
Vi är i 20års pldern och har båda ordnat jobb där nere, hör gärna av er på mail (tandborste41@hotmail.com) eller fr-mail.
Jag skulle behöva ett ställe att bo på den här säsongen jag var där förra året känner lite folk så fest garanterat. Hör av er till mig om ni har platser kvar.