Oj oj!
Verkar ha placerat veckan i Val Thorens perfekt i år. På en vecka har det snöat ca 120 cm på toppen (och 70 cm i byn) (!!!) och snödjupet är 250cm resp 135cm nu.
Någon som befinner sig i VT som orkar kommentera hur läget är? Verkar vara många avstängda backar/liftar nu, kommer dom öppna...