Sökresultat

  1. rtherese

    Skibumkompisar för säsong 09/10 St Anton

    Hej Erik! Jag har väldigt svårt att komma igång då jag inte vet riktigt hur jag ska börja. När har du planerat att åka dit? Vad är det för boende du har hittat? :) Mvh Therese
  2. rtherese

    Skibumkompisar för säsong 09/10 St Anton

    Hej alla glada! Jag är en tjej på 21 år som är väldigt sugen på att göra min första säsong i St Anton. Med andra ord är jag lite oerfaren och skulle mer än gärna vilja hitta någon att dela tankar och idéer med. Jag är också väldigt intresserad av att dela boende. Är det någon som möjligen...
  3. rtherese

    Boende i St Anton ledigt nu & säs. 09/10

    Hej! Är det någon som har "bokat" detta boendet än och finns det eventuellt plats kvar? Jag är väldigt intresserad av att göra en säsong i St anton och delar mer än gärna boende med någon/några! Hör gärna av er om det är någon som är intresserad av en sjukt trevlig inneboende! :) Mvh Therese
  4. rtherese

    hej söker lite folk för boende i St Anton 09/10

    Hej! Jag är väldigt intresserad och funderar skarpt på att göra en säsong i Alperna/St Anton nu i vinter. Låter som en toppenidé att dela lägenhet med någon/några trevliga människor :) Därför är jag väldigt nyfiken på hur långt du har kommit i ditt boendesök.. Har du hittat boende samt...
Tillbaka
Topp