Skibumkompisar för säsong 09/10 St Anton

rtherese

Ny medlem
Hej alla glada!

Jag är en tjej på 21 år som är väldigt sugen på att göra min första säsong i St Anton. Med andra ord är jag lite oerfaren och skulle mer än gärna vilja hitta någon att dela tankar och idéer med.
Jag är också väldigt intresserad av att dela boende.
Är det någon som möjligen behöver en inneboende/har plats över för en sjukt trevlig rumskamrat? :)

Mvh Therese

Hej jag är också riktigt sugen på att göra min första säsong i Anton.
Jag har inte heller något boende, men hade gärna varigt med och delat billigare och roligare så!

Christoffer

Jag och en polare är också väldigt sugna på anton i vinter, vi är jätte gärna med och delar boende, hör av er om ni är intresserade på att leta boende.

vicke_90_3@hotmail.com

Tjoho
är också väldigt sugen på en säsong nere i St Anton, Har börjat leta boende men det är svårt och går långsamt. Så lite hjälp välkomnas alltid =). Har lite info om olika boende som ni gärna får ta del av...

Erik

Gnagarn sa:
Tjoho
är också väldigt sugen på en säsong nere i St Anton, Har börjat leta boende men det är svårt och går långsamt. Så lite hjälp välkomnas alltid =). Har lite info om olika boende som ni gärna får ta del av...

Erik
Hej Erik! Jag har väldigt svårt att komma igång då jag inte vet riktigt hur jag ska börja. När har du planerat att åka dit?
Vad är det för boende du har hittat? :)
Mvh Therese

Jag hade samma problem men nu har jag kommit igång lite iaf... Jag har väl tänkt åka ner i början av December och stanna till slutet på april. Med boendet går de lite segt nu men har mailat några ställen och fått svar att det är uthyrt redan eller att dom inte har några säsongsboenden. Så har inte hittat något än men jobbar vidare. Jag har insett att det är bäst att börja leta efter ett boende och när man lyckats styra upp de är det nog inga problem att fylla upp de=).
Hur långt har du kommit i dina planer?

Tja! Hittat något boende än och känner att ni behöver fylla ut en plats? Kan vara intresserad. Tänkte sticka ner runt Nov-Dec och stanna till april-maj. Tänkta jobba där då pengarna inte kommer räcka till annars.
Är 23 år och gjort en säsong tidigare i Val Thorens. Åker skidor och inbillar mig iallafall att jag är lätt att ha och göra med :)
skriv en rad på Fr-mailen eller adda mig på MSN. Inte inloggad där så ofta bara.

vi har boende på gång i st anton och kan slå till när som hellst. Hör av er till alex.bergstrom@comhem.se. har två platser över!

Halloj!
Planerade en sasong forra aret, men det blev aldrig av pga kass ekonomi :-)
Ar dock pa det igen i ar, och det SKA bli av den har gangen!
Vill till st anton och hade garna hittat ngra shyssta typer att leta/dela boende med!

Elisabeth

Hellu, tänkte göra ett nytt försök på en säsong. Jag va där under en månad förra året och har rätt bra koll på saker och ting där nere.

Jag? 20år, Man (Lutar nog mer åt pojk), åker bräda, festar på bra, enligt skåningarna jag bodde med förra året diska och städa jag dåligt (?) haha. Men i alla fall, skicka ett pm om någon har nått på G.

jag ätnkte åka ner på tis/ons nästa vecka, ngn som e på? Dela boende ngn? Jag är 20 år, kille, åker bräda, festar, vill helst dela boende de första dagarna/veckan/veckorna tills man hittar ett job, för då kmr man väll förmodligen boende med jobbet, om inte annat flyttar man närmre jobbet. HÖR AV ER :)
/Anton

Tillbaka
Topp