Säsong 25/26 i St Anton
Hejsan!

Mitt namn är Emelie Bergström, och tillsammans med min bästa kompis Vilma Öfvergård planerar vi att spendera säsongen 25/26 i vackra St. Anton. Vi är två stycken 19 åringar, nyexaminerade från gymnasium i Stockholm som skulle beskrivas som energiska och äventyrslystna. Vi är framför allt extremt taggade på att få uppleva allt som St. Anton har att erbjuda – både i backen och utanför!

Vi söker därför både boende och jobb från januari 2026 till mars 26 (ish). Vi är ansvarsfulla, pålitliga och har erfarenhet inom serviceyrken som servitris, detaljhandel, försäljning m.m.

Har du ett mysigt boende som skulle passa oss, eller är du en arbetsgivare som letar efter engagerade och positiva medarbetare? Tveka inte att kontakta oss på +46760952710 eller emman.bergstrom@gmail.com!🔥

Bästa hälsningar,
Emelie och Vilma

Säsong 25/26 i St Anton
Hej Emelie och Vilma! Jag är också inne på en säsong i St. Anton och söker precis som er både jobb och boende!🤗På grund av ett lågt intresse för skidåkning i kompiskretsen vore det superkul att hitta några med samma intresse som mig! Så hojta till om ni vill ha en kompanjon till säsongen😇

Tyra☺️

Tillbaka
Topp