Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hejsan!
jag och två tjejkompisar tänkte dra ner till Chamonix i slutet av december början av januari och tänkte höra om det är någon som kan tippsa om vart vi kan få tag i boende och om det är någon som ska åka ner med bil eller mini buss där vi kan tänkas få plats...
MVH sophia...