sophia_sundstrom
Ny medlem
resa och boende- chamonix!
hejsan!
jag och två tjejkompisar tänkte dra ner till Chamonix i slutet av december början av januari och tänkte höra om det är någon som kan tippsa om vart vi kan få tag i boende och om det är någon som ska åka ner med bil eller mini buss där vi kan tänkas få plats...
MVH sophia
sophiasundstrom@everyday.com
jag och två tjejkompisar tänkte dra ner till Chamonix i slutet av december början av januari och tänkte höra om det är någon som kan tippsa om vart vi kan få tag i boende och om det är någon som ska åka ner med bil eller mini buss där vi kan tänkas få plats...
MVH sophia
sophiasundstrom@everyday.com