resa och boende- chamonix!

resa och boende- chamonix!
hejsan!

jag och två tjejkompisar tänkte dra ner till Chamonix i slutet av december början av januari och tänkte höra om det är någon som kan tippsa om vart vi kan få tag i boende och om det är någon som ska åka ner med bil eller mini buss där vi kan tänkas få plats...

MVH sophia

sophiasundstrom@everyday.com
 
resa och boende- chamonix!
Kolla på www.interhome.fi
Ang resa ner, så kan ni ju alltid åka buss om ni inte får plats i någon bil....

 
resa och boende- chamonix!
Hej! Kolla www.geralp.com Där brukade vi fixa vårat boende, funkade alltid klockrent. Men skynda dig lite. Ha det bra i vinter. /Tompa
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp