Fernet smakade faktiskt extra gott i nya glaset.
Jag var medlem av näst högsta graden. Frågorna man fick för att gå upp en nivå var underbara. Hade inte fungerat i dagens Google värld.Var medlem i Fantomenklubben för … ett tag sen. Undrar om man finns kvar i registret.
Dåligt med jamare på bilden men en limoncello spritz och Uma- Ness från Senegal på högtalaren är svårt att slå.
Känner mig förvirrad, vad är det som är jamaren här? Är det Sprudlet, Rieslingen eller dold katt i buskarna?36 grader just nu…
Då är det läskande med en kall Riesling på Klosterterrasse i Beilstein.
Visa bilaga 45797
Där ute finns en helt ny värld för dig att upptäcka, lika komplex och spännande som bergs- och skidvärlden.Känner mig förvirrad, vad är det som är jamaren här? Är det Sprudlet, Rieslingen eller dold katt i buskarna?
Oavsett har jag svårt att lokalisera ngn riktig jamare...