Fernet smakade faktiskt extra gott i nya glaset.
Jag var medlem av näst högsta graden. Frågorna man fick för att gå upp en nivå var underbara. Hade inte fungerat i dagens Google värld.Var medlem i Fantomenklubben för … ett tag sen. Undrar om man finns kvar i registret.
Dåligt med jamare på bilden men en limoncello spritz och Uma- Ness från Senegal på högtalaren är svårt att slå.