Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej.
Har ett skidunderställ köpt på Stadium. Vad tror ni om att över det ha ett ställ i microfleece? Jag är rätt frusen av mig...
Jag har sedan ett par skalbyxor och "vanliga" termobyxor att välja på. Jackan är en "vanlig" skidjacka.
Vad brukar ni ha på er?
Se länk till stället i microfleece...