Klä sig i skidbacken

  • Trådstartare Trådstartare Git
  • Start datum Start datum
Klä sig i skidbacken
jag brukar ju ha på mej underställ täckbyxer en tröja och en stor hoodie.. typ.
 
Klä sig i skidbacken
senast idag körde jag med en underställströja och en talltee + jackan då, och under skidbyxan vare cykelbyxa och skidstrumpor.. va runt -13 grader ute och frös inte ett dugg! :)
 
Klä sig i skidbacken
under RIKITGT kalla dagar blir det underställ ylle ställ fleece jacka och täck byxor, annars bara under ställ jacka och täckbyxor
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp