Jag har precis impulsköpt min första snowboard på mellandagsresan, ett flowpaket med bräda och bindningar. Dum som man var så läste jag på om bindningarna först i efterhand, och när jag sen läste så märkte jag att det är många som skriver att flowbindningarna är dåliga, att bootsen inte sitter...