Tjena!
Har tänkt att köpa ny bräda nu och letat som en galning men inte riktigt hittat rätt.
är 180 lång och väger runt 90 kg och har 42-43 i skostorlek.
Vet ni någon bräda som skulle passa mig? har tänkt och lägga runt 5000 på bräda + bindningar.
blåa tomaterna rekommenderade en F2 floater...