jag åkte en helvecka och tänkte göra 360 förra året det blev bara till en 180 hela tiden sen sa min morbror att det va allt eller inget antingen gör du en 360 eller inte och så gjorde jag det jag klara en 360 på första försöket ända problemet va att det va sista åket på sista dagen i fjällen så...