Sökresultat

  1. E

    Svenskar i St. Anton under vecka 9?

    Tja, vi är två 17 åriga killar som drar ner till St. Anton nu under sportlovet. Vi undrar om några andra ungdomar, ungefär lika gamla som oss, som kommer att vara där då? Skulle vara kul att träffas och hitta på massa skoj tillsammans! :D
Tillbaka
Topp