Svenskar i St. Anton under vecka 9?

emilusch

Ny medlem
Svenskar i St. Anton under vecka 9?
Tja, vi är två 17 åriga killar som drar ner till St. Anton nu under sportlovet. Vi undrar om några andra ungdomar, ungefär lika gamla som oss, som kommer att vara där då? Skulle vara kul att träffas och hitta på massa skoj tillsammans! :D
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp