Vilken Burton bräda ska jag köpa. Åker till Val D Isere två ggr per år samt en del i Sverige. Om det går åker jag offpist men ibland blir jag tvungen att harva i pisten så den bör "fungera" där också. Har kollat på Custom, Supermodel, Supermodel X mm eller finns det någon annan Burton modell jag...