Sökresultat

  1. L

    Chamonix i april??

    Hej Tänkte hyra en lägenhet med några kompisar i Chamonix 14/4. Jag undrar om det är bra skidåkning då, alltså om det är lönt att åka dit så sent på säsongen? Mvh Andy
Tillbaka
Topp