Chamonix i april??

larssonson

Ny medlem
Chamonix i april??
Hej
Tänkte hyra en lägenhet med några kompisar i Chamonix 14/4.
Jag undrar om det är bra skidåkning då, alltså om det är lönt att åka dit så sent på säsongen?
Mvh Andy
 
Chamonix i april??
Tja!
Det beror helt och hållet på. Förra året var det inte speciellt bra i Cham vid den tiden, däremot veckan efter(när jag hade åkt hem) kom det en rejäl dump och allt var frid och fröjd igen för Chamonix alla skidälskare. Snö finns det dock utan tvekan vid den tiden.

Mvh
Andy
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp