larssonson
Ny medlem
Chamonix i april??
Hej
Tänkte hyra en lägenhet med några kompisar i Chamonix 14/4.
Jag undrar om det är bra skidåkning då, alltså om det är lönt att åka dit så sent på säsongen?
Mvh Andy
Tänkte hyra en lägenhet med några kompisar i Chamonix 14/4.
Jag undrar om det är bra skidåkning då, alltså om det är lönt att åka dit så sent på säsongen?
Mvh Andy