okej fan va gött, Vi åker ner med Lionalpinbussen från gbg den 26:e ...
Vet du vart den bästa afterskin finns? och brukar det finnas fler svenska ungdomar där nere?
P.s är Lion alpin ett kristet bolag där sprit och öl inte är tillåtet.? Hörde det från någon men vet ej om det stämmer!?