........................

s-sheeplife

Ny medlem
........................
hej!
Nu är det dax för årets upplaga av rollinsnow railjam i linköping!
I år har vi valt att flytta in tävlingen till city och göra det hela lite större!
I år kommer vi ha features som kommer vara byggda av scandinavian shapers, en 6m flatbox och en 6m downrail
med ett tjockt rör. jag kommer antingen sätta ett stopp på 60 åkare eller 80 beroende på hur mycke ni är villiga att betala i åkaravgift. mitt förslag är 60 åkare och 80kr i startavgift.
vi håller även på att planera in en fest efter railjamet med filmvisning och sånt, dock kommer det vara 18års gräns.
innom kort kommer det komma upp en hemsida där all info kommer finnas inkl anmälan!

nu vill jag höra era tankar och funderingar kring denna tävlingen

peace emil

Senast ändrad:
........................
........................
Tror de här kan bli grymt bra och fett kul initiativ med efterfest, är det stora torget som gäller? Kul då det är helg och mycket folk på stan, borde vara lättare att få sponsorer om det rör sig mycket folk i området.

........................
Henck sa:
Tror de här kan bli grymt bra och fett kul initiativ med efterfest, är det stora torget som gäller? Kul då det är helg och mycket folk på stan, borde vara lättare att få sponsorer om det rör sig mycket folk i området.
gyllentorget blir det!

........................
Har ni nåra bestämda tider ännu? När jamet börjar osv.. Rätt viktigt att veta för oss som åker från andra städer

Snödjup

Tillbaka
Topp