Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha aa det skulle väll vara rätt man att fråga xDhillson sa:fråga jeppenator...![]()
Bra svar*! Tänk igenom och gör om!Pohjo sa:Haha , villken korkad tråd , men så länge du tycker det ´är kul att sitta på freeride så fortsätter du väll med det ! Man gör det man tycker är kul här i livet :D Peace
Eller svarar på en sån här tråd kanske?MattiasSt sa:När man skriver en sån här tråd...
aa det medjeffa sa:Eller svarar på en sån här tråd kanske?MattiasSt sa:När man skriver en sån här tråd...
Jag har fastnat i ett freeride missbruk och skulle gärnavilja gå på avväjning. this sucks! :Pjeppenator sa:såhär ligger de till, jag har ganska bra erfarenhet inom området skulle jag vilja påstå..
MAN KAN INTE SITTA FÖR MYCEKT PÅ FREERIDE? de är en internetsida.. de är ju som å fråga "när smsar man för mycket?"
de finns inge svar.. sen är de ju personligt.. om man sitter så mycket att man låter bli att gå till skolan eller typ gå ut å göra mat, då har de väl gått för långt.. men man kan inte överdosera freeride.. de går bara inte![]()
Word !tittti540 sa:när man börjar ringa kända freeride profiler mit i natten eller på lektionerna eller kanske skickar snuskiga sms till dom varenda vaken sekund... :@
då börjar de gå över styr!!!!!!!!!!
Det är bara för att alla vet att du är snuskig Tittitittti540 sa:när man börjar ringa kända freeride profiler mit i natten eller på lektionerna eller kanske skickar snuskiga sms till dom varenda vaken sekund... :@
då börjar de gå över styr!!!!!!!!!!
Sjukt word på den!Andy_Banton sa:Tycker det är svårt att sitta speciellt länge nuförtiden, så sjukt få bra/intressanta trådar utan mest bara skit. Man kollar nya bilder/filmer (Filmer som också mest är skit:P) och svarar på eventuella gb:n. Förrut kunde man sitta bra mycket längre.
Tror Felix har lite Freeride symptom faktsikt.. han behövs nog botas.felix sa:En sån här tråd tycker jag bara är bra, inte alls någon onödig eller tramsig tråd men det blir ju vad ni gör den till!
Varför det är bra att det kommer upp är för att alla tjatat i oändligheter att man sitter för mycket framför freeride och tar allting seriöst. Well, välkommen till 2008... internet är inte direkt modeflugan som gick över!
Internet består av en hel liten värld, eller mycket stor värld där möjligheterna är oändliga.
På min skola t,ex använder vi internet hela tiden. Det är där vi gör läxor, det är där vi svarar på prov, det är där vi får våran information och informationen är oändlig. Jag kan nog säga utan att ha kollat upp det, att pga av internet har Sverige ett grymt mycket mer allmänbildad befolkning främst ungdomar än förut.
Händer det något så vet man det efter någon timme, händer det något stort så vet man det efter några minuter. Sen msn... roundsnitchingen är enorm, och blir den där tjejen i din klass gravid så vet du det på en gång hon öppnat munnen för någon.
Och angående just freeride, tror jag inte man kan sitta för mycket. Det har gett mig så jäkla många garv, mycket information och underhållning att det är värt. Som någon sa, så länge det fortfarande är intressant kan det inte bli för mycket, och ointressant blir det inte i första taget.
Sen tar det ju ett tag att bygga upp sitt vardagsrum och lära känna alla och när man vet vars man har folk blir det ännu roligare. Och visst hade jag gärna sattit mig ner i en djup konversation med en full Hasse, eller hoppat lite studsmatta med jeppenator men nu bor jag inte direkt nära...
Sen att endel klagar på för mycket fritid, vad har det med saken att göra egentligen. Jag tycker det är avkopplande, och skönt att glida ner framför webben ett tag om man varit ute, dricka ett glas oboy, läsa om lite events, lyssna på musik, bråka lite med er, höra vad alla andra tycker men även säga vad jag tycker!
Kan hålla med helt och hållet där!felix sa:Och angående just freeride, tror jag inte man kan sitta för mycket. Det har gett mig så jäkla många garv, mycket information och underhållning att det är värt. Som någon sa, så länge det fortfarande är intressant kan det inte bli för mycket, och ointressant blir det inte i första taget.
Att nån bannar dig kanske skulle hjälpa dig...afgystahlnees sa:Jag har fastnat i ett freeride missbruk och skulle gärnavilja gå på avväjning. this sucks! :Pjeppenator sa:såhär ligger de till, jag har ganska bra erfarenhet inom området skulle jag vilja påstå..
MAN KAN INTE SITTA FÖR MYCEKT PÅ FREERIDE? de är en internetsida.. de är ju som å fråga "när smsar man för mycket?"
de finns inge svar.. sen är de ju personligt.. om man sitter så mycket att man låter bli att gå till skolan eller typ gå ut å göra mat, då har de väl gått för långt.. men man kan inte överdosera freeride.. de går bara inte![]()
Höhö... om man någon gång ser att förstasidan är fylld med trådar bara skapade av en själv då?!?jeffa sa:När man har svarat i alla trådar som ligger på förstasidan?!?
Ja just...MattiasSt sa:När man skriver en sån här tråd...
när man spenderar större delen av en vecka att leta upp om moderatorn har dubbelprofil....eller?jeffa sa:Vart går gränsen?
Hur seriöst är det?
Förklara!