Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om nu Guardian fungerar som den ska och är helt fri från barnsjukdomar kan den kanske fungera bättre.Carled sa:Den ser ut som en Duke och är gjord för att konkurrera med Duken. Den skall ju vara lite bättre på det mesta; lägre, lättare, styvare och smidigare (med switchen). Var för sig är skillnaderna små, men jag tror att det skiljer ganska mycket åkmässigt mot Duken och när man väl testar den kommer skillnaden vara stor.
Jag håller med i den frågeställningen. Jag förmodar att Salomon har löst det på något sätt med någon form av flytande mothåll för dom där hakarna. Annars kommer ju flexkurvan att brytas upp fullständigt och skidan kommer i princip att bli helt stum under bindningen. Så kan det knappast vara. Rent logiskt borde Salomon ha använt sig av sin nuvarande förspänningsmekanism som fungerar bra.Jarle sa:Jag undrar framför allt hur mycket stagen påverkar flexet i skidan, jämfört med dukens stag+infästning under foten
Det diskuterades på TGR ^^^looks as though the ski will be able to flex underfoot somewhat. Those four metal hooks that hold the heel into ski mode are spring loaded. ie: they can move backwards. That is how the release to tour mode works. Push back on the black plastic piece with all the raised dots and free your heel (and your mind bro!).MnO sa:Jag håller med i den frågeställningen. Jag förmodar att Salomon har löst det på något sätt med någon form av flytande mothåll för dom där hakarna.Jarle sa:Jag undrar framför allt hur mycket stagen påverkar flexet i skidan, jämfört med dukens stag+infästning under foten
Äre så?? Pics plz :DJarle sa:MnO
AFD är åtgärdat på årets duke. Liten stålplatta med grövre glidskenor (dessutom något annorlunda mot de äldre) som ser ut som att de ska hålla måttet gott och väl.
Att bindningen skulle bli bra, bättre än Duke iaf, kändes givet, men det är ju Dynastarryktet som är spännande! Like på den! Jag kommer utan tvek byta ut mina Sth16 Steel mot Guardians om det går att fixa ett par innan sommarskidåkningen drar igång till våren...Glisseur sa:Och en liten sidenote: enligt Dynastar själva så jobbar dom med en egen turbindning ihop med Plum som ska komma i testversion senare i vinter. Stay tuned.