Chamonix Studio Uthyres Vinter - 2016/17

Elli32
20 inlägg
Elli32 20 inlägg 2 år sedan

https://www.freeride.se/img/photo/n/e61ab8edbf4dc7762e9d9cd799c99669.jpg
Hejsan alla Chamonix säsongare.

Jag har en studio i Cham Sud till uthyres för de som tänker sig göra en säsong i Chamonix är detta ideallt läge. 100 m till Aguille du midi liften, närhet till affärer, barer, restauranger och 2 minuters promenad till busstationen för dig som vill åka till ytterligare fler skidlift system (buss resor ingår i liftkortet). Det finns 3 sovplatser, nyrenoverad kokvrå spis och micro, köksbord med stolar, badrum med badkar samt privat WiFi. Det finns även låst parkering i källaren. Kostar 5 500 € för säsongen 1a december till sista april alla räkningar inkluderas utom el. En säkerhets deposition tillkommer på 850 € men depositionen betalas tillbaka om allt är ok i lägenheten när ni åker.

Jag brukade äga en barnvakts förmedling i Chamonix, vilken jag nu sålt till goda vänner. Detta gör att jag har möjlighet att rekommendera som är intresserade (och har erfarenhet av barn) till extrajobb som barnvakter för att dryga ut reskassan.

Frågor angående lägenheten, fråga Pete mob: 0739 157 048 eller maila på pete_nic@btopenworld.com / fb www://facebook.com/peternic

Hoppas att jag kan vara någon till hjälp för nån som tänker sig göra en säsong här nere.

Svar

fraidaa
9 inlägg
fraidaa 9 inlägg 2 år sedan

Jag är intresserad!! För att ev kunna få se bilder, kontaktar jag Pete då?
Mvh Frida Johansson

Elli32
20 inlägg
Elli32 20 inlägg 2 år sedan | Senast ändrad Elli32 (2 år sedan)

Messages sent smile

wollie
1 inlägg
wollie 1 inlägg 2 år sedan

Intresserad, finns fler bilder?

Elli32
20 inlägg

wollie :

Intresserad, finns fler bilder?

Hi Wollie, drop me an email to peter.nicolaou@gmail.com and i'll send you all the details and pictures. Cheers

Elli32
20 inlägg

bump smile €5000 december to may

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook