Nästan kändis?

hyllengren

Aktiv medlem
Nästan kändis?
Ni inser inte hur nästan kändis jag är, läs vidare så förstår ni, är ni inte ett skit intresserade så läs vidare ändå, ni har ändå inget bättre för er!

Så nu vill jag höra era värta nästan kändishistorier+ att ja ska skryta med mina:
1.Jag känner en som har blitt påkörd lite lätt av henrik harlaut
2.jag känner en vars faster(tror jag) är tillsammans med anders Lundin.

de ni! bring it on!

update: filip å fredrik var för några dagar sen å filmade lasse sorvari för hundra höjdare, en skum jävel som jag känner mycket väl de ni

update 2: kom på att jag känner en tvåfaldig världsmästare i terrängkrocket...

update 3: min flickväns bror sökte jobb som perssonlig assistent, den andre som sökte va han som spelar åke i bertfilmerna

och jag lovr er att någon regning höstdag då jag har jävligt dåligt att göra ska ja utse en prispall... så kom igen några fler förslag kan allt ramla in

Senast ändrad:
Nästan kändis?
jävlar du!

men jag då
1 jacob wester kallade mej riksbög
2 inget mer men 1an tar allt

Nästan kändis?
de ä fan hårt, ja vill också bli kallad riksbög av wester men då är ju du kändis för fan, och inte nästan kändis!

Nästan kändis?
satan vad coola ni är. men jag är ändå tuffast:

1. min förra syslöjdslärares kusinbarn (nåt sånt) är Filip (fredrik o filip från grattis världen o de där..) förövrigt heter hon Lisbeth och lärde mig virka.
2. jag har brutit arm med atlas från gladiatorerna
3. min kompis farsa vred knät ur led när han spelade curling (sopa!)

hihi

Nästan kändis?
*Har nästan blivit påkörd av Jacob Wester (tror det var han men är ej säker):P
*Min kompis farmors kusin känner Anja Persson
*Samma kompis mamma känner en som var med i nåt avsnitt av Hipp Hipp
*Min farbror har vunnit Lag-sm i minigolf

Blir fan svårt att knäcka det här...

Nästan kändis?
Andreas är fan också kändis, bryta arm med atlas.. vann du?
Men lizbeth verkade trevlig, personligen hade jag en syslöjdslärare som aldrig lyckades få mig att kunna virka samt var dötråkig och hette monica, undra om de ä henne de sjunger om i låten, hejj hejj ni vet. Annars bor de en monica i lesjöfors som åker i samma buss som mig varje dag, hon är psykiskt färdig och springer runt och pratar med sig själv "nu kommer bussen, ja, ja, nu kommer bussen, stili busschaufför, där ä en hund voff voff, voff voff. fin hund, ja har köpt öl, öl å ciggaretter, ja tycker öm gubber, gubber ä fine, nu ä de snart häljA, ja nu ä de hälja, nu kommer bussen, onsda torsda... hon kan va lite roligare än min gamla syslöjdsfröken förståsss

Rastavibrationer ligger dock skapligt till i nästan kändisligan..

ang toan så va de faktiskt riktigt collt

Nästan kändis?
1. Jag kommer från samma stad (Köping) som Filip Hammar (från 100 höjdare och grattis världen)
2. Filip Hammars Far Lars jobbar på min skola som lärare. Han var med i grattis Världen i avsnittet då filip "simmade" över engelska kanalen och i avsnittet av Highchaparall när de tog med Fabio till min hemstad Köping.
3. Har snackat och flygit med Glen Plake.

Nästan kändis?
min syslöjd lärare e cp också:O hon säger allt 136,5 ggr och säger varje gång att hon bara säger det 1 gång sen säger hon det 136 ggr till. så förklarar hon sämmre änn mig. och det förklarar myckeeet!
så har jag en lärare som e en diktator. och en som ofta gör hitler grejjen med handen:S

Nästan kändis?
Det kan inte vara många fler än jag som nästan blivit överkörd av en Stakka Bo på cykel och samma dag träffat Tomas DiLeva på konsum!?!

Dä e unikt!!

Nästan kändis?
1. Min löjtnant i lumpens brorsdotter är känd modell och dessutom gift med FIGO.
2. Jag ägde ett par K2 seth pistols och bindningarna var placerade på samma ställe som Seth har dem..
3. Jag känner folk från lesjöfors och eftersom jag bott i flera stora städer ( stockholm-östersund-karlstad) så är jag värsta kändisen för dem.. de frågar saker som om jag någonsin åkt i en 240 å blir jätte imponerade när jag säger att jag faktiskt äger en 740!!!!

Nästan kändis?
Jag träffade på en vithårig farbror på en pub i New York (Ja jag har varit där, manga säg det till dina polare! :D lesjöfors bandylag suger! ) Det visade sej att han hade kört rösten till Gonzo, den svensk kocken och Animal i mupparna...bjöd på mången bira och mången skratt gjorde han..toppa det då! :D

Nästan kändis?
min syslöjds lärare är tysk bög som alltid skriker men sluuta nu me tysk acsent (stavning)...

Senast ändrad:
Nästan kändis?
jag ägernog alla (H)

1. Åker med Sebastian Garhammers gammla smith brillor.
2. Åker med Sebastian Garhammers gammla marker bindningar.
3. Är bästa polare med Sebastian garhammers lille bror.
4. Min bror gick i samma klass som Sebastian garhammer i högstadiet.
5. jag har träffat Sebastian garhammer flertal ggr.
6. jag har Thomas DiLevas autograf
7. jag var VIP på king of the globe.

förövrigt kan ni ju ge mig första pris dåra (H) *dryygar*
hähä svårslagen? :D

Nästan kändis?
hmmm

1. Jag har nästan sett en hel dieva konsert (blev less på att han inte kasta nån frukt till mig)

2. Jag har pissat på alla nordens länder

3. sen är jag släkt med nån kändis men jag komer inte ihåg vem det är

Nästan kändis?
1. Jag har snackat med Robert Olsson angående skidåkning.
2. Slagits med andra om Jon Olssons skidor
3. Har jobbat, jobbar ibland, med en kompis till Seb Garhammer
4. Min pappa har jobbat med en kille i bandet Jumper, han har även delat ut post till Kungen under ett antal år
5. Min morfar har släppt fram prinsessan Madeleine vid ett vägarbete där han jobbade.
6. Har klippt gräset framför Paul Tilly (ICA-reklamen) på Ingarö Golfklubb, och eftersom banarbetare har företräde på banan så fick han vackert vänta på mig. =)
7. Jag har fått ett nyckelband av Robert Olsson
8. Är antagligen släkt med Gustav Vasa enligt min farfar som har släktforskat

Den här tråden var riktigt rolig

Nästan kändis?
1. Jag har Klas Östergrens gamla pjäxor på vinden (de ni!)
2. Min pappa kände Mikael Persbrants pappa när dom var små
3. Jag har levererat blommor till Joakim Thåström

Ja inte mycket å bidra med kanske, är inte så stor celibritet som ni andra... :)

Nästan kändis?
1.Min lillebror såg Jon Olsson när han körde vid Gullmarsplan.
2.Jag har två st hockeybilder och en hockeyklubba som är signerade av Tommy Söderström (Djurgårdens gamla målis)
3.Jag har varit med i blåsningen i TV3 och lurat Bert-åke Varg.
4. Jag såg Martin Timell i Åre på sportlovet.

Nästan kändis?
Min brorsa har en hockeryklubba med hela DIFs autografer.

Min morborr haar träffat dileva flera ggr plus att han brukar snacka med Zacha i sen kväll med look.

sen e min släking vette fan vad han e :P en känd konstnär.

Nästan kändis?
Helt underbar tråd. Inget kan ju klå att ha blivit kallad riksbög av Jacob Wester. Nä den här tråden får man nästan skriva ut och rama in.

Nästan kändis?
Ja måste ju nästa vara kändis....

1. Har sett Arnold Schwarzenegger utan för McDonald i kitzbühle

2. Sett hockey legenden Ulf Samuelsson byta om

Ä inte jag nästan känis nr 1 så måste ju Zai vara det med sin nr3:
Sen är jag släkt med nån kändis men jag komer inte ihåg vem det är

Haha den ä rolig...Fin tråd!!!
Sälen imorn =)

Nästan kändis?
*När jag var på Tott i Åre 1982 trodde Magnus Härenstam att jag sade att jag hette "Koftan" när jag sade att jag hette Gustav (vilket jag gör). Detta berodde på alldeles för mycket dregel i munnen i förhållande till munnens volym.

*Jag är släkt med Christer Fuglesang (den svenske astronauten).

*Min mormor har skrivit en lärobok för mandolinelever.

*Min flickväns mammas sambo är kusin med Peter Englund i Svenska Akademin.

*Zubeÿde och Emma Andersson frågade efter eld på festen efter den stora Robinsonfinalen i Kittelfjäll. Samma kväll samtalade jag med en Ö-kändis från dokusåpan "Radio" eller vad det hette.

*En kompis exflickväns storasyster har varit kompis med Linda Rosing. Från detta håll "vet" jag att hon är typ fyra år äldre än vad hon uppger sig vara. Det kan stämma med tanke på hur sliten hon ser ut.

*Jag har växlat några snabba ord med Überbejben Lisa Miskowsky i Hemavan.

*Ätit lunch i samma resaurang samtidigt som Anja Persson i Tärnaby.

*Min kompis Paulas ( http://www.freeride.nu/member/view.php?id=42711 ) släkting har skrivit Shirley Clamp´s "min kärlek".

*Jag har sett Magnus Uggla på flygplatsen i Nice.

*En kompis har krockat (gått in i) med Rickard Wollf på Västerlånggatan i Gamla stan i Stockholm.

*Min Kusin Niklas har varit tillsammans med hon som spelade Sara i teveserien Varuhuset.

*Mammas kompis dejtade någon i The Rolling Stones på den gamla goda tiden.

*En annan av mammas kompisar blev av med oskulden med Ulf Elving från radio. Cirkeln slöts slutligen när jag serverade honom lunch engång när jag sommarjobbade.

*Jag har sagt "tjena Raspen" till Göran Gillinger på toaletten under Iron Maiden-konserten på Hovet 1998.

*Jag har ägt en vattenflaska utslängd i publiken av Phil Anselmo från Pantera.

*Mina gamla grannar har båda två varit med i OS. Frun i familjen har dessutom lyckats vara med tre eller fyra gånger. Som belöning för detta finns hon även avbildad på frimärke.

*Jag har haft han som spelar dragspel vid dansbanan i Lasse Åbergs SOS som musiklärare.

*Jag drack öl med Biffen från "Villa Medusa" i somras.

*Syrran hade han som är tillsammans med kronprinsessan Victoria till bordet på ett bröllop får nått år sedan.

*Jag har haft Bryan Iguchis autograf på en SuperSession-biljett.

Nästan kändis?
1.Jag har varit på samma bio som jacob wester och gänget,och när bion slutade fick jag ett par völkl gotama av jacob.
2.Min morsa har nästan blivit överkörd av kungen.

Nästan kändis?
En kompis till mig har nästan slagits med Pul Tillys kompis. Paul står bredvid och skriker till min vän: lägg av lägg av, han kommer döda dig, han kan verkligen slå hårt...

Jag står bredvid och skrattar så jag nästan kissar på mig

Nästan kändis?
ursäkta men.... jag tycker ni alla är ganska sorgliga om man gemför med mej

1. min storasyrras kompis är kusin med zlatan
2. min kopis känner ägaren till rossignol
3. min pappa åker telemark i gröna fjällräven byxor och snusnäsduk!

Nästan kändis?
då börjar jag skryta lite^^

1. jag har brutit arm med atlas och jag vann.
2. min konfa-assistents brorsa är asbra polare med zlatan.
3. min kompis daskade håkan hellström på röven under en av hans konserter.

borde räcka för att veta att jag är kändis^^

Nästan kändis?
Min mamma och pappa var rikskändisar folkracing, rallycross, och scotercross. BEEt thAt.
+ Att jag kommer i från samma morders klubb som Fredrik Nyberg gör.
Och för det tredje Så ska jag åka skider imorgon.

Tillbaka
Topp