hyllengren
Aktiv medlem
Nästan kändis?
Ni inser inte hur nästan kändis jag är, läs vidare så förstår ni, är ni inte ett skit intresserade så läs vidare ändå, ni har ändå inget bättre för er!
Så nu vill jag höra era värta nästan kändishistorier+ att ja ska skryta med mina:
1.Jag känner en som har blitt påkörd lite lätt av henrik harlaut
2.jag känner en vars faster(tror jag) är tillsammans med anders Lundin.
de ni! bring it on!
update: filip å fredrik var för några dagar sen å filmade lasse sorvari för hundra höjdare, en skum jävel som jag känner mycket väl de ni
update 2: kom på att jag känner en tvåfaldig världsmästare i terrängkrocket...
update 3: min flickväns bror sökte jobb som perssonlig assistent, den andre som sökte va han som spelar åke i bertfilmerna
och jag lovr er att någon regning höstdag då jag har jävligt dåligt att göra ska ja utse en prispall... så kom igen några fler förslag kan allt ramla in
Så nu vill jag höra era värta nästan kändishistorier+ att ja ska skryta med mina:
1.Jag känner en som har blitt påkörd lite lätt av henrik harlaut
2.jag känner en vars faster(tror jag) är tillsammans med anders Lundin.
de ni! bring it on!
update: filip å fredrik var för några dagar sen å filmade lasse sorvari för hundra höjdare, en skum jävel som jag känner mycket väl de ni
update 2: kom på att jag känner en tvåfaldig världsmästare i terrängkrocket...
update 3: min flickväns bror sökte jobb som perssonlig assistent, den andre som sökte va han som spelar åke i bertfilmerna
och jag lovr er att någon regning höstdag då jag har jävligt dåligt att göra ska ja utse en prispall... så kom igen några fler förslag kan allt ramla in
Senast ändrad: