Nästan kändis?

Nästan kändis?
1. Jag leggade prinsen(karl philip) när han skulle in på drottningholms slott...Jag var vakt där i lumpen...Pinsamt

2. Min farsa har spelat i band med Lasse Holm och varit förband till Beatles...slå den!

3.Jag har varit med i disneyklubben

Nästan kändis?
shit disnyklubben!

1 jag har spelat hockey mot bengt åke gustafsson!
2.har samtalat om väder och snö med albert svanberg!
3.jag hade windstets gamla stavar!
4.en kompis har bott tilsamans med brolle jr

Nästan kändis?
min pappa gick i samma klass som kungen. dom va på nån slags reunion för nåt år sen o drack bira.
oj, blev det tyst nu?

Nästan kändis?
haha ja äger ut er lätt som fan!!!!(!!!!)(4 utropstecken till)

*Min kusin fotar me sweposse
*Jag har hans gamla jacka hemma
*Jag har sett Jon Olsson på film(!!!!!)
*Jag bor i Göteborg(!!!!!)
*Jag har sett Kenneth Lillemoen i hemsedal(!!)
*Jag har knuffat på han som är yngst i världen me o sätta 1260(!!!!!!!!)(gabreil nånting heter han)

Svårknäckt över där!

Nästan kändis?
1.Jag har suttit på samma flygplan som en i "Äntligen hemma"
2.Min mamma har träffat en föredetta James Bond-brud
3.Förut såg jag en skådespelare som ja inte va han heter men han har vart med i en Jönsonligan-film
Hmm..kommer inte på nåt mer nu men men...

Nästan kändis?
4.Jag har vart med i TV en gång..Lite tråkigt att man missa programmet när de gick..:(

Nästan kändis?
ok men min morfar tog sveriges första os medalj i alpint!!!
en gammal släckting var först i australien!!! (robbin sollander skepps pojke på båten)

Nästan kändis?
1)Jag satt bordet bredvid Mario Matt i Österrike när han käkade

2)Min pappa skulle gå ner och flugfiska i ljungan (sundsvall) med min bror för några somrar sen...då står det några snubbar där och farsan börjar snacka med en av dom och frågar hur det går med fisket och så..sen viskar brorsan till farsan efter en stund: vet du att det är Uno Svenningsson som du snackar med? Han skulle spela på gatufesten då...Min pappa och han blev kompisar efter det iallafall! Haha...sjukt va?

3)Jag blev hyllad av Olinda från Paradise Hotel på O´learys nu i höst, eftersom jag fällde så elaka kommentarer om folk som skulle skaka hand med henne, och mig...då frågade jag: Va fan ska du skaka hand med mig för? Stick nu pöjk! Det skrattade hon gott åt!

//Fischaaa

Nästan kändis?
1. Min morsa va barndoms kompis me nån i gyllene tider ! anders nåt heter han ?!
(KÄNDIS SOM FAN )
2. jag har tagit närbilds kort ( inte jätte nära tyvärr) på Natascha Peyre (inte för att hon e så snygg, men hon e ju känd)
3. e nog inget tyvärr....

Nästan kändis?
Min pappa har åkt med samma flygplan som drottning Silvia.
Har mött Torbjörn Nilssons son i fotboll och Per Carléns son i handboll.

Så jag är nog trots allt ganska känd :)

Nästan kändis?
heheh detta är ju helt jäfla skönt att läsa asså. :D

1. min pappa har konstruerat den nya Tjörnbron och bron över Stora Bält

2. Jag å kompisar cyklade i åre med Jon och Andreas å min polare fick punka å Jon och Andreas väntade tills min kompis hade lagat klart punkan.. sen visade sig att det var ett "snakebite" så han fick göra om allt en ggn till, då (efter 15 minuter) så åkte Jon och adreas därifrån

3. min syrra har fått en lagerkrans av Jarl Borsen efter en bra placering i simning

4. Min kompis har en bronsmedalj från VM i Amerikansk fotboll i Italien för några år sedan ( å jaaa han var med och spelade för Sverige)

MEN!!! snubben som har kallpratar med Paris Hilton tar faaan priset asså..

det ÄR att vara nästan-kändis det

:)

Nästan kändis?
Jag är kompis med en kille som har en mamma, vars gammelmormor hadde ett hemligt föhållande med den förre kungen, och födde barn med honom och det är hans morfar. Den killen känner jag väl..

Nästan kändis?
-Du "Afterskier", min farmor bor granne med Tomas DiLeva!=)
-jag har stått framför jon olsson i kön till nåt matställe uppe i åre utan at märka honom!
-seb garhammar ville sälja filmen "pass it on" till alpint samtidigt som ja praoa där!
-jag va den första i sverige som köpte ett par liberty chopper!
slå de om ni kan;)
men de tuffaste måste ändå vara att ja har skakat hand me Göran Persson, e inte de lite coooolt eller!?

GOD JUL PÅ ER!

Nästan kändis?
jag har varit med i skidfilmen; upp som en sol och ner som ett tunnbröd!
sen så har jag suttit brevid rapartisten PETTER på en pizzarestaurang i stockolm!

Nästan kändis?
min systers brors kompis brors syrras mammas kompis dotters barns kusins pappas dotters morbrors morfars systers dotters unge är säkert någon känd person!

Så då är jag ju nästan känd!

Nästan kändis?
Min mormor har träffas norman sångaren
ngn svensk känd skådespelare (hon & hannes tjockisen) var kär och retade min moster när de var små min mormor bjöd han på saft.

jaghar sett kungen :D

Nästan kändis?
håll nu i er för nu kommer ni att häppna.

1. Min förre detta hockey tränare (som måste räknas som kändis) träffade Filip och Fredrik på planet till Estland där dom skulle ha svensexa för Filip(?) + att han har varit god vän med Linda Rosing, han har bla suttit barnvakt åt henes ungar flera gånger.

2. Sen känner jag en som jobbar på krogen i västerås så jag går före kön och får billigare drinkar för att jag är så viktig.

3. Jag har varit med i tidnigen (VLT) vid flera tillfällen (både med bild och text) för att jag är så viktig.

4. Jag har även kontakter så jag kan köpa smuggel sprit till billiga pengar.

Ja vet jag är lite häftig!

Nästan kändis?
Jag har druckit bananlikör med Barnarne.

Btw Star_nisse, kom ihåg att i Västerås är det mer unikt att stå i kö än att gå före...dessutom har även jag varit med i VLT ett gäng gånger ;)

Nästan kändis?
hm ok.

jag har en av aiks matchtröjor från 98 men alla spelarnas singaturer på.
suttit på samma buss som rapartisten Ken.

Senast ändrad:
Nästan kändis?
okej.

1.jag har peter siepens mobilnummer (ges ut mot nya stavar...)
2.min kompis är ihop med tjejen från ekströms reklamen där hon gör ett hjärta med jordgubskräm.
3.Har blivit halvdissad Carola
4.är släkt med alf svensson
5.Har setat i publiken till fråga olle, i neongult pannband.

Nästan kändis?
Men denna äger alla!

Jag såg han ICA-Stig i Åre förra vintern haha :P tror han heter Stig i reklamen, han som är chef hehe...

Nått annat i skidväg kanske... Har gått samma golfläger som Wester i Täby för några år sen hehe.. Har en gruppbild som bevis yo.

Nästan kändis?
1. min mamma är kompis med crister fuglesang
2. jag har vart på samma pizzeria (samtidigt) som prinsessan victoria
3. jag har roberto carlos autograf (pappa träffade honom på en flygplats i japan)
4. min pappa kom 5:a på karate vm för ett antal år sedan
5. uefa-presidenten (eller vad han är) lennart johansson var o hälsade på i min skola
6. lennart hellsing (han som skrev här dansar herr gurka m.m) hälsade också på i min skola
kommer inte på mer just nu men det får räcka...

Nästan kändis?
Kom på några till...
1. Har boxats med Paulo Roberto (tror jag han heter) fast han slåg inte mig, jag slog honom :D
2. Satt ett bord ifrån "Martin Beck" på Pizza Hut.
3. Min mellanstadielärare hade tagit OS-guld.. Hon hette Monica nånting.

Nästan kändis?
Gjorde MENSAS intagningstest på 15 min. (Man har 60 min på sig).
Hade 100% rätt på IQ-testet vid mönstringen.
Beat that!

Eder betvingande vägvisare och supersnille, Nojlas

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Jag har varit ihop med en tjej som gick i samma klass på gymnasiet som Marie i A-teens. För att det inte ska bli för svårt för någon att hantera så tror jag att jag slutar där...

Nästan kändis?
Nu ska jag (Emilia) och min bror (Oscar) försöka göra en kortfattad redovisning av vårt kändisliv.

1. Jag och min bror var stora fan av SVT;s serie Rederiet, och en vaker dag träffade våran mor Vera Bengtsson (hon den gringe säkerhetschefen) på ICA. Så nu är vi lyckliga innhavare av hennes autograf. Vi har även sett den finska kvinnliga kaptenen sola toppless på stranden.

2. Min kompis satte en tomat i rektorns huvud under skolans största matkrig.

3. Alla tjejerna i våran lillasysters klass har träffat Darin och fått hans autograf.

4. Jag (Emilia) har dansat Maccarena på Skandinavium Horseshow. På storbildsskärm.

5. Jag (Oscar) har stått bakom Kungen i matkön, plus att mina kompisar bjöd honom på köttbullar och potatismos, och han tackade ja!

6. Kungen har tittat ner i min kompis barnvagn när hon var liten, och sa att hon var väldigt söt.

7. Våran kusin har vart tillsammans med Jesper Blomqvist (fotbollsspelare), det var hon som gjorde slut.

8. Jag (Emilia) har haft Lotta Engberg som musiklärare.

9.Jag (Oscar) har varit med i ett inslag på BingoLotto.

10. Mammas syssling har vunnit VM i gång.

11. Hans Wallén som fick silver i segling i OS i Atlanta, är vi släkt i släkt med.

12. Våran fd granne var förbundskapten för svenska landslaget i segling, jag (Oscar) har vart tillsammans med en av hans döttrar, jag (Emilia) har supit hans andra dotter under bordet och klippt av hennes hår.

13. Stig ur ICA reklamen brukade vinka till mig förra sommaren.

14. Jag (Emilia) har nekat en kram från rapparen Ken, han var så dålig.

15. Min kompis har blivit utskälld i mataffären av Magnus Härenstam.

16. Jag (Oscar) har fått en gratis glass av glassbilen.

17. Vi har autograferna från författarna till böckerna om Sune och Bert. Jag citerar "Till Emilia från Sune med ljuva pussar.

18. Våran lillasyster har vart med i Sälen TV.

19. Jag (Emilia) har hängt med LoopTroop under en dag på en festival i Tyskland.

20. Jag (Oscar) har flera privata mail från Loop Troop.

21. Våran bror har spelat fotboll med IFK.

22. En tjej i min klass utgav sig för att vara adlig då on hette Carolin P Sylvan, tills jag fick reda på att P stod för Pettersson.

Om vi inte har de bästa, så har vi i alla fall flest.

Tack tråden, den har förgyllt våran kväll.

23. Just det min kompis har vart på förfest med Latin Kings och hånglat med Dogg, han är ful!

Tillbaka
Topp