Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
FEL FEL FEL Det allra, allra viktigaste är att lära sig tillräckligt mycket om snö så att man aldrig behöver hamna i den situationen att man måste använda tranceivern... Var lyhörd för hur vädret har påverkat snötäcket och var framförallt ödmjuk, det är ingen skam att backa från ett åk för att man inte känner sig säker på förhållandena.Hasse sa:Men det viktigaste är att TRÄNA TRÄNA TRÄNA
Noljas jag hoppas vi syns vid träningscentarat två gånger i veckan :P
Så sant så sant Tobbe. Men i så fall behöver man ju inta ha Tranciver heller så eller hur? Jag formulerar om mig då då. Det näst viktigaste är att träna då :PGlisseur sa:FEL FEL FEL Det allra, allra viktigaste är att lära sig tillräckligt mycket om snö så att man aldrig behöver hamna i den situationen att man måste använda tranceivern... Var lyhörd för hur vädret har påverkat snötäcket och var framförallt ödmjuk, det är ingen skam att backa från ett åk för att man inte känner sig säker på förhållandena.Hasse sa:Men det viktigaste är att TRÄNA TRÄNA TRÄNA
Jajjemän. Var så säker!Hasse sa:Men det viktigaste är att TRÄNA TRÄNA TRÄNA
Fel fel fel Glisseur.. det viktigaste är att befinna sej på afterski så ofta det bara går så du slipper vistas där det finns snö.. GGlisseur sa:FEL FEL FEL Det allra, allra viktigaste är att lära sig tillräckligt mycket om snö så att man aldrig behöver hamna i den situationen att man måste använda tranceivern... Var lyhörd för hur vädret har påverkat snötäcket och var framförallt ödmjuk, det är ingen skam att backa från ett åk för att man inte känner sig säker på förhållandena.Hasse sa:Men det viktigaste är att TRÄNA TRÄNA TRÄNA
Givetvis min gode man, du har helt rätt. Med några ginåvodka (70/70) under västen så innfinner sig samma lyckorus som vid ett puderåk. Och betydligt säkrare...Patrik_L sa:Fel fel fel Glisseur.. det viktigaste är att befinna sej på afterski så ofta det bara går så du slipper vistas där det finns snö.. G