Oakley crowbar stretch

• Trådstartare Trådstartare Steding
  • Start datum Start datum
S

Steding

Guest
Oakley crowbar stretch
hejsan jag har letat och letat en hemsida som säljer oakley crowbar stretch neon.. fast jag hittar ingen hemsida. skulle vara glad på tips på hemsidor med dessa googles på... har redan kollat www.oakley.com fast dom kan inte skicka till sverige..

Tacksam för svar!

MVH Danne ;)

Oakley crowbar stretch
jeppenator sa:
men du.. kika lite på junkish så ska vi se vad du kan finna =)

www.junkjard.se
www.blue-tomato.at
du jeppe du stavade junkyard fel så jag hamnade fel.... fast det fanns inget på junkyad eller blue tomato.... det fanss vit stretch fast jag ville ha neon

Oakley crowbar stretch
Enligt blue tomatos katalog så har de Oakley Crownbar Stretch Neon Green för 115€. Skicka ett mail och kolla vad de håller på med!

Oakley crowbar stretch
Haha, Junkyard.se hade bara ett par och gissa vem som köpte dom ;)
Jävligt tur att jag hann köpa dom innan nån sa på freeride.se att dom fanns på Junk!

Oakley crowbar stretch
BigAir sa:
Jävligt tur att jag hann köpa dom innan nån sa på freeride.se att dom fanns på Junk!
din jävel, felix ta inte detta som ett mordhot men du förtjänar å lida.. jag skulle juh ha dom!!! haha

Oakley crowbar stretch
jeppenator sa:
BigAir sa:
din jävel, felix ta inte detta som ett mordhot men du förtjänar å lida.. jag skulle juh ha dom!!! haha
nej nej nej det var jag som skulle köpa dom.. men när kommer dom då biggis?? skulle vilja se dom

Oakley crowbar stretch
BigAir sa:
Jag var så nära på att skriva det hadde skrivit as mycket o sen så kom jag på att jag kanske ska försöka köpa dom så det kanske var jag som gjorde så att dom blev dina. Ge mej nån hundring så blir vi kvitt?

Oakley crowbar stretch
Hahahaha, everybody is so owned :D
Ska bli skönt att glida omkring med mina neongröna Oakley crowbars, ska tydligen vara grymt sköna och ha ett otroligt synfält.
Pratade med (jag tror det var generalagenten) för Oakley i Sverige och han sa att dom är slut på denna sida om Atlanten, skulle man ha någon chans att få tag i ett par var man tvungen att leta i US.
Dom ska nog vara här innan helgen..

Oakley crowbar stretch
BigAir sa:
Ska bli skönt att glida omkring med mina neongröna Oakley crowbars, ska tydligen vara grymt sköna och ha ett otroligt synfält.
Pratade med (jag tror det var generalagenten) för Oakley i Sverige och han sa att dom är slut på denna sida om Atlanten, skulle man ha någon chans att få tag i ett par var man tvungen att leta i US.
SERIÖST tror du att du är först ut med dom eller? haha jag beställde ett par för X månad sedan!

Oakley crowbar stretch
Waster sa:
BigAir sa:
SERIÖST tror du att du är först ut med dom eller? haha jag beställde ett par för X månad sedan!
Haha vintern är inte här en haha. Kvittar väl när man beställer bara att man kan använda dom till vintern eller?

Oakley crowbar stretch
henning21 sa:
Waster sa:
BigAir sa:
Haha vintern är inte här en haha. Kvittar väl när man beställer bara att man kan använda dom till vintern eller?
jo vintern är här?

Oakley crowbar stretch
Antagligen finns det folk som har fått dom långt innan mig. Många hade dom redan förra året, jag var bara glad att jag hann få tag i det där paret junkyard.se hade tagit in för annars verkar dom ganska slut i europa nu..
Junkyard har inte med persimmonglas, dom hade bara en neongreen vad jag vet. Dom har bara vita stretch kvar..
Och JA, vintern är här! Backen öppnade för 2 veckor sedan...

Oakley crowbar stretch
jag såg 2 par idag i göteborg. ett par vita och ett par gröna. båda på hollywood!!!

så dom är inte slut i europa smalie^ BOOOYAH

Oakley crowbar stretch
Oakley crowbar stretch
Ni e alla så blåst :P Dom finns på Alpingaraget några vita å 1 par gröna å även ett par bruna! den du. å en massa hemsidor har jag även hittat dom på så säg itne att dom e slut på denna sida atlanten.

Peace MC

Tillbaka
Topp