S
Sorabo
Guest
Åre - bästa stället i Sverige/norden?
Hör hela tiden att Åre ska va så bra, är det grym skidåkning där eller? Många och bra uteställen också?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kan kanske ha att göra med att pistmaskinerna tuffade runt o shäjpade stendalsparken idag :Psprayerbc sa:åsså va de inte pistat i parken i bräcke.......
Ja.Sorabo sa:Hör hela tiden att Åre ska va så bra, är det grym skidåkning där eller? Många och bra
uteställen också?
200 hundra måste vara tjugotusen, vad har hänt??? Har den så tidigare lugna och fridfulla byn blivit det nya Shampo-X?Hasse sa:Nja håller gärna mig kvar här nere. Sen så gillar jag skinnbyxorna i Gränsen. Och puderåken i Åre??? Nja slåss med er gamla rävar om dessa puder åk så hoppar jag.
Föredrar att vara här med 200 hundra andra puderkåta svenskar.
//H
Fel av mig! 75an är det naturligtvis jag syftar på. En av Nordens brantaste pistade backar. Ligger i Trysil och anges luta 44 grader som brantast. Yo, Trysil är ett bra alternativ för oss som bor söder om Dalälven.Sorabo sa:Vart ligger 72an?
Nä nä nä men kåååm igeeen nuuu dååå RHillblomman , jämfört med Stupe' i Kungsbärgä är både Trysil och Åre bara schiiit, borde ju DU veta.RHillblom sa:Som helhet är iallafall trysil en vass kandidat. Trysil har nog bättre "åkning" än åre.