Hmm... Bra fråga. Motivet kan ju innehålla snö, men det kan bli lite jobbigt att göra och få snyggt resultat. Fråga en tatuerare om hur man kan göra snö, det kanske inte går att göra bra... Sedan beror det ju på om du tycker att fartdräkt är det sexigaste klädesplagget som finns eller om du är jibber. Är du Jibber kanske du vill ha ett motiv med ett fett trick, vad vet jag... Själv (friåkare) skulle jag ALDRIG tatuera ett jibbermotiv... Hur som helst. När du bestämt dig för ett motiv så tänk över det ca. 1-2 månader. Vill du sedan fortfarande göra SAMMA motiv så kan du göra det. Vet av erfarenhet, dock inte egen, att det händer att man ångrar sig ganska snart eller att man hittar ett snyggare/coolare motiv än det man först hade tänkt sig. Då ska man göra samma sak med det nya motivet, dvs tänka över det 1-2 månader. Men som sagt, antingen ett trick, kanske ett "stavfel" (dvs kul motiv), utrustningsrelaterat, (en skida på armen?!?). Varför inte en lavin? Någon som gör en skärande sväng med snön sprutande? En portåkare i full "kareta"? En trasig skida/stav? Eller en liftstolpe?? Ett stort, brant och läskigt berg?Finns mycket att välja på... En Freeride-logga (Eller inte.. =))?
Hmm, nu har jag tagit upp allt som du inte frågade efter... Sorry, ska sluta nu.. =)
Rock on!