Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För mig högg de så pass rejält att stålkanten gick av.Lasssekongo sa:Om du ej slipar ner kanterna kan det hugga rejält.
Haha tar det där; Väldigt mkt kan jag säga ^^ mina stålkanter har lossnat på ena skidan och dem är ej åkbara på i offpist. Desutom e de svårt att få fart på hopp dåCharlesAndreas sa:väldigt mkr kan jag säfa ^^ Mina stålkant har lpssnat på ena skidan och dem göra inte att åka offpist med längre
Nja det tycker jag väl inte :P... Det är ju ass kul och raila, och om man skaffar twintips så skaffar man ju dom för att göra lite mera saker en att åka 50 km nerför en backe!Maximilliam sa:asså dom blir helt värdelösa å åka på. raila inte med skidor det är som att kasta pengarana i sjön! gjorde misstaget en gång kommer aldrig göra om det!!!
jag tror inte att han var alltför seriösJolten sa:Nja det tycker jag väl inte :P... Det är ju ass kul och raila, och om man skaffar twintips så skaffar man ju dom för att göra lite mera saker en att åka 50 km nerför en backe!Maximilliam sa:asså dom blir helt värdelösa å åka på. raila inte med skidor det är som att kasta pengarana i sjön! gjorde misstaget en gång kommer aldrig göra om det!!!
då kan du förmodligen inte åka skidor ordentligt?HAki sa:om du railar kommer vänja dig vid slöa stålkanter.
själv tycker jag att det skönare med lite slöa kanter. jag kan typ inte åka med nyslipade utan att få felskär i varannan landning.
nej det gör dem inte. Parkskidorna håller inte ens en säsong. Förra året knäckte jag fyra par skidor. Och stålkanterna går i sönder efter ett par omgångar på railen. Men köper man parkskidor skall dem ju användas till att raila med så jag ser inget fel i att pajja sina skidor på det sättet då dem troligtvis kommer knäckas under säsongens gång ändå, iaf för min del. Förra året hade jag extrem otur i knäckningar av skidorna. Men blir minst 2 par knäckta skidor per säsong för mig.BeengaN sa:ääh stålkanterna håller minst 1 säsong om man railar. andra säsongen kan stålkanterna börja lossna. och efter det fungerar dom bra för rails tills skidorna knäcks![]()
tkr också att det är skönare med slöa kanter, och då är jag en väääldigt bra åkare..Stepup sa:då kan du förmodligen inte åka skidor ordentligt?HAki sa:om du railar kommer vänja dig vid slöa stålkanter.
själv tycker jag att det skönare med lite slöa kanter. jag kan typ inte åka med nyslipade utan att få felskär i varannan landning.
Du kan ju inte vara särskilt bra om du inte kan använda skidans kanter när du åker? För att kunna åka ordentligt utanför parken måste du ha en vass kant på skidan..Kruxelidux sa:tkr också att det är skönare med slöa kanter, och då är jag en väääldigt bra åkare..Stepup sa:då kan du förmodligen inte åka skidor ordentligt?HAki sa:om du railar kommer vänja dig vid slöa stålkanter.
Jag är så bra att jag att jag inte behöver vassa kanter..jonathan_chips sa:Du kan ju inte vara särskilt bra om du inte kan använda skidans kanter när du åker? För att kunna åka ordentligt utanför parken måste du ha en vass kant på skidan..Kruxelidux sa:tkr också att det är skönare med slöa kanter, och då är jag en väääldigt bra åkare..Stepup sa:då kan du förmodligen inte åka skidor ordentligt?
bra skidor?Ohm1e sa:För mig högg de så pass rejält att stålkanten gick av.Lasssekongo sa:Om du ej slipar ner kanterna kan det hugga rejält.
Så slipa ner stålkanten om du inte vill riskera dina skidor!.
pappa betalar eller?chillout sa:Köper man twin tips är det ju ganska uppenbart att man ska åka park . ? Och i parkerna är ju railar uppsatta . ! Raila på som fan , man köper ju ända nya skidor till nästa säsong . !