victorvictor
Ny medlem
Vill du ha boende för säsong i Cham 09/10?
Boendet fullt.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jo men de räknar jag med, men hade ändå vart najs att dra några dagsutflykter dit! Corre=Courmayeur? eller är jag helt ute och cyklar? Hur tar man sig dit lättast då? Buss? Hur lång tid tar det ungefär?Peter_Haggkvist sa:Dom kanske skriver så varje år för att locka folk=) Fast är rätt jobbigt att ta sig dit är lättare att ta sig till corre där ingen åker puder=)
Den e feet!!joakimh sa:Haha, bara jag som har sett våran gigantiska tv på bild 3?
Haha! De får la duga då... Blir det Chamonix i år igen eller?Ringostar sa:om de inte byggt ut internet för i år så är det south bars wifi som gäller, vi hade balkong både mot gården och åt det hållet som synns på bilderna, satt man på balkongen mot gården kunde man fixa kontakt, men det var ju inget man streamade från om man säger så...
Hahah!Peter_Haggkvist sa:Jag bodde ovanför southbar förra säsongen och streama elitseriehockey. Gick gode fint om det inte var mitt under afterskin. Och så vare lite trögt ett tag efter afterskin när alla ska kolla facebook=) Har svurit långa visor om facebook det kan jag lova=) haha
Haha! Ja känner mig allt lite ansvarsfull faktiskt! Gud så jag ordnar :Dleeci sa:Just nu har vi victorvictor den ansvarsfulla och sedan joakimh, den lite rutinerade av oss sedan jaaag som mest bara lääängtar till att få komma ner=) Vem blir vår 4 inneboende tro?![]()
för att inte glömma alla de grymma skidfilmerna(och snowboard) som kommer visas på våran gigantiska television :Dvictorvictor sa:Haha! Ja känner mig allt lite ansvarsfull faktiskt! Gud så jag ordnar :Dleeci sa:Just nu har vi victorvictor den ansvarsfulla och sedan joakimh, den lite rutinerade av oss sedan jaaag som mest bara lääängtar till att få komma ner=) Vem blir vår 4 inneboende tro?![]()
OCh vem blir egentligen den fjärde? Kom igen nu, finns säkert massor av folk som känner sig övergivna av vännerna som bangar! Men låt inte de förstöra er vinter. Hoppa in i vårt gäng! Det kommer bli helt galna 5 månader med mycket snö, sol, öl, huvudvärk, bugg, salsa, mys, svett, ligg, skratt, bus och framförallt...matlagning!
Fan va de ska lagas gulaschsoppa i vårt nyrenoverade gigantiska kök! ;D
Eller som gubbarna och tanterna på "Nike" säkert skulle uttryckt det; "Just Do It"
du e fullvictorvictor sa:Boendet fullt.
mest bakfulljoakimh sa:du e fullvictorvictor sa:Boendet fullt.