First Drop Outerwear 10/11

Finns ett helt svart ställ, ett svart/blått, gul/svart och ett svart/rött.
Även helvitt, helrött och helblått..

larssaa sa:
Om ni kollar på sagabloggen så ser ni Tim durtchi i en av sagas nästa års. inte lika snygga.!
Inte så bra bilder. Ska bli intressant att se hur dom ser ut, och hur vilka färger det blir. Helt svarta FD var ju inte jättekul det heller.

larssaa sa:
SNDVLL sa:
larssaa sa:
Om ni kollar på sagabloggen så ser ni Tim durtchi i en av sagas nästa års. inte lika snygga.!
Inte så bra bilder. Ska bli intressant att se hur dom ser ut, och hur vilka färger det blir. Helt svarta FD var ju inte jättekul det heller.
Sant, men om du kollar på designen av fickorna ser dem inte så jävla fräsha ut. FD ftw
Jo. Årets FD är lite som förra årets Saga. :) Menar inte att dom lika, men helt sjukt snyggt designade. Hoppas fan inte dom går ner sig.

Senast ändrad:
Alltså, det blir ju inte bra om det är någon sopm ska bestämma combon åt dig. Det är ju du som ska använda kläderna och du som ska bestämma vilka färger osm känns bäst. Men visst, förslag kan man ju komma med.

Tycker blå jacka med vita byxor är riktigt snyggt. Sedan ska även vänsterärmen vara vit.

De flerfärgade modellerna är även de najs men tycker inte det är lika coolt om du har flerfärgat på både byxor och jacka.

ja har beställt FD suit och tog den snabbaste leveransen som bara skulle ta typ en vecka efter att det skickats så förhoppningsvis kommer den i mitten av november :D men skiten kan ju fastna i tullen me..... vilket kan fördröja leveransen och priset stiga :(

Jag ska beställa nu snart och tror på vita byxor och försöka hålla dom rena och sen gul-orangea jackan med vit högerarm, ser riktigt nice ut:D undrar bara vad man skulle vilja ha en extra-bib till?

har beställt svarta byxor och orange gul jacka med svart ärm

Tjenare jag har tänkt att beställa ett ställ från first drop men jag är fundersam på fraktsätt. Är inte sådär råtaggad på att lägga ut 600 kronor på frakt så kan jag ta "fedex ground to canada" utan problem? och hur lång tid tar det då? Eller är det lika bra att köra "Usps mail international"?

Tillbaka
Topp