Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hörde jag Duke???snej sa:http://www.skirandomag.com/news/index.php?post%2F2011%2F09%2F03%2FNouvelle-fixation-de-rando-Salomon
Har bara sett dåliga bilder på de förr, och även då har iaf jag tyckte att tådelen har varit otroligt lik duke-tån. Så nog visste jag att den skulle vara lik, men det här är ju löjligt! :PHasse_Lindborg sa:Hörde jag Duke???snej sa:http://www.skirandomag.com/news/index.php?post%2F2011%2F09%2F03%2FNouvelle-fixation-de-rando-Salomon![]()
Håller med... Någon skillnad förutom skruven i mitten hade de väl ändå kunnat göra på tådelen.PNyberg sa:Har bara sett dåliga bilder på de förr, och även då har iaf jag tyckte att tådelen har varit otroligt lik duke-tån. Så nog visste jag att den skulle vara lik, men det här är ju löjligt! :PHasse_Lindborg sa:Hörde jag Duke???snej sa:http://www.skirandomag.com/news/index.php?post%2F2011%2F09%2F03%2FNouvelle-fixation-de-rando-Salomon![]()
Ser ut som att den inte bygger lika mycket som Duke och det är ju positivt. Ett annat stort plus är ju det faktumet att...det inte är Marker som tillverkat den :P
Naild it!Hasse_Lindborg sa:Bakdelen är oxå ganska lik. Ser ut som en blandning mellan Duke, Naxo och Salomon![]()
Vad hände med " I don't hike. My legs are too heavy"?Jarle sa:Håller med... Någon skillnad förutom skruven i mitten hade de väl ändå kunnat göra på tådelen.PNyberg sa:Har bara sett dåliga bilder på de förr, och även då har iaf jag tyckte att tådelen har varit otroligt lik duke-tån. Så nog visste jag att den skulle vara lik, men det här är ju löjligt! :PHasse_Lindborg sa:Hörde jag Duke???![]()
Ser ut som att den inte bygger lika mycket som Duke och det är ju positivt. Ett annat stort plus är ju det faktumet att...det inte är Marker som tillverkat den :P
DIN 16 också om inte mina ögon bedrar mig...
Då är vinterns stora fråga, solly eller marker?
DynafitJarle sa:Håller med... Någon skillnad förutom skruven i mitten hade de väl ändå kunnat göra på tådelen.PNyberg sa:Har bara sett dåliga bilder på de förr, och även då har iaf jag tyckte att tådelen har varit otroligt lik duke-tån. Så nog visste jag att den skulle vara lik, men det här är ju löjligt! :PHasse_Lindborg sa:Hörde jag Duke???![]()
Då är vinterns stora fråga, solly eller marker?
Inte råd med extra pjäxor och åker "stundtals" på mindre mjuk snöHasse_Lindborg sa:DynafitJarle sa:Håller med... Någon skillnad förutom skruven i mitten hade de väl ändå kunnat göra på tådelen.PNyberg sa:Har bara sett dåliga bilder på de förr, och även då har iaf jag tyckte att tådelen har varit otroligt lik duke-tån. Så nog visste jag att den skulle vara lik, men det här är ju löjligt! :P
Då är vinterns stora fråga, solly eller marker?![]()
Och i sammband med att du tar upp detta så måste jag även visa upp Roberts nya quiver samt Nya klädkollektion som droppar nu till vinternJarle sa:Inte råd med extra pjäxor och åker "stundtals" på mindre mjuk snöHasse_Lindborg sa:DynafitJarle sa:Håller med... Någon skillnad förutom skruven i mitten hade de väl ändå kunnat göra på tådelen.
Då är vinterns stora fråga, solly eller marker?![]()
Indeed! Jag får lite naxo/fritschi-vibbar här. Mycket plast, ser ganska tunn ut...Hasse_Lindborg sa:Vad är det som ser så mycket bättre ut än Duke???
Någon som har läst ngt viktrelaterat? Antar iaf att den kommer vara lättare än duke. Men å andra sidan verkar det vara mer metall än duken.SiSt sa:Dersom de har klart å få til et låsesystem al'a duke, der bindingen festes med flere punkter under skien som går inn i spor i bindingen, men fått dette til med ski/tur -skifte rett bak bindingen, kortere vandring, lavere "stack" og mer aluminium, så må det jo bli bra... Trenger ikke revolusjonere tanken bak duke, bare forbedre den i alle ledd.
Så länge plasten inte är för klen på fel ställen så är det inga problem. Vilket också marker insett och gjort något åt AFD'n. Får nog bli en duke till vinternHasse_Lindborg sa:Plast eller metall är väl inte så viktigt? Duke´s vridstyvhet är svår att slå kan jag tro...
Kan bero på att Atomic´s ägare köpte upp Salomon förra året? Och du har inte tänkt på hur lika Rocker 2 och Atomic BC är i skärningen?The_teo sa:ser fan ut som salomon. ( den ar vall fan likadan som salomonhelvetet. )
Atomic & Salomon har "delat" bindingar innan dom blev uppkopta ocksa.Hasse_Lindborg sa:Kan bero på att Atomic´s ägare köpte upp Salomon förra året? Och du har inte tänkt på hur lika Rocker 2 och Atomic BC är i skärningen?The_teo sa:ser fan ut som salomon. ( den ar vall fan likadan som salomonhelvetet. )
Wut wut?Hasse_Lindborg sa:Kan bero på att Atomic´s ägare köpte upp Salomon förra året? Och du har inte tänkt på hur lika Rocker 2 och Atomic BC är i skärningen?The_teo sa:ser fan ut som salomon. ( den ar vall fan likadan som salomonhelvetet. )