MHermansson
Ny medlem
pow-skidor
tjeenare!
nån som har nått bra tips på pow-skidor, har tittat på line, är dom bra?
//
//
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Känner du dig generös idag? Eller använder du bara en skala där "0" inte finns med? :PIller sa:betyg 1
hahaJL76 sa:Raxskis, de är bäst överallt! Helst bör du åka aggressivt dock, åker du aggressivt?
Antar att du hänger mest i La Grave ellr någon puderdränkt håla i Alaska ... och då är klart att man behöver ett par POW-ski. Du får ursäkta mina inte så initierade vänner som kanske inte förstår att POW är en förkortning av Powder, precis som Park är en förkortning av ... nåja.MHermansson sa:tjeenare!
//
Nä, nu ringer jag Hanne.Mountain_Man sa:185an är för tjejer och japaner.MM
Parkering??Mountain_Man sa:Antar att du hänger mest i La Grave ellr någon puderdränkt håla i Alaska ... och då är klart att man behöver ett par POW-ski. Du får ursäkta mina inte så initierade vänner som kanske inte förstår att POW är en förkortning av Powder, precis som Park är en förkortning av ... nåja.MHermansson sa:tjeenare!
//
Tyvärr har vi sett en tendens senaste två åren där midjemåttet gått ned under eller omkring 120 mm även för ett märkes fetaste skidor, sånt trams, det vet ju du och jag att en midja på 130 mm är ett måste ... smalare är ju bara för amatörer. Så Line går ju fett bort!
Med tanke på att här ska det spåras, föreslår jag som första alternativ Völkl Kuro, och du gå på 195 cm, 185an är för tjejer och japaner. K2 Pontoon är oxå helt OK, men jag tycker Kuro känns större. Och det är ju storleken som räknas, eller hur...
Lycka till med dina POWs!
MM
Amamtör. Det är bara wannabes som åker på Kuro, alla riktiga alaskapopowåkare kör på DPS Spoon.Mountain_Man sa:Antar att du hänger mest i La Grave ellr någon puderdränkt håla i Alaska ... och då är klart att man behöver ett par POW-ski. Du får ursäkta mina inte så initierade vänner som kanske inte förstår att POW är en förkortning av Powder, precis som Park är en förkortning av ... nåja.
Tyvärr har vi sett en tendens senaste två åren där midjemåttet gått ned under eller omkring 120 mm även för ett märkes fetaste skidor, sånt trams, det vet ju du och jag att en midja på 130 mm är ett måste ... smalare är ju bara för amatörer. Så Line går ju fett bort!
Med tanke på att här ska det spåras, föreslår jag som första alternativ Völkl Kuro, och du gå på 195 cm, 185an är för tjejer och japaner. K2 Pontoon är oxå helt OK, men jag tycker Kuro känns större. Och det är ju storleken som räknas, eller hur...
Lycka till med dina POWs!
MM