Knäskydd?

Knäskydd?
Jag kör med några vulkanskydd som det kallas, inget skydd mot slag mot knän eller så. Dem är till för att hålla knäna raka så dem inte vrider sig åt sidorna eller åt fel håll. Började använda dem när mitt knä hoppa ur led. :)
Jag känner att dessa hjälper väldigt bra och du kan köpa dem i vilken sportaffär som helst antar jag.

Knäskydd?
köpte ledade knäskydd på "auto-theme" för några år sedan, för ett par hundra kr.
de duger gott å väl för mig då tyroler-hatten åker av å das ladd-hatt kommer på,
dvs allt är säkert bättre än att köra utan skydd - om man inte vill lägga ner en förmögenhet
i frågan alltså.

Senast ändrad:
Knäskydd?
Jag letar också efter något grymt knäskydd, har haft problem med knät i 5år. Började med att jag vred det när jag spelade fotboll, och nu så viker det sig och hoppar lite åt alla håll, lite när som helst. Undrar om nån vet nåt knäskydd som fixerar knät väldigt mycket, så det mer eller mindre bara går att böja lodrätt?!

Mycket mycket tacksam för svar, då jag otroligt gärna vill satsa på skidor men inte riktigt kan göra det, då jag är så jäkla begränsad med knät!! PS. operation är fan inget alternativ än så länge!!!!!!:lol:

Knäskydd?
Kolla på TSG's hemsida de har bra skydd.

För dödliga jibbare finns Köp TSG force III (3)

Storlek Large för normalvuxna
Storlek XLarge för bitiga män med massa muskler.

(Jag är inte försäljare utan har letat bland knäskydd och upptäckt att dessa har hög kvalitet på sina grejjor.)

Tillbaka
Topp