Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur lång är den på dig då? Och vad mäter du axel till axel samt axel till... ja midjan men menar egentligen ditt tredje ben!macmac sa:Sammyboy: Jag är 180 och väger liknande och har Vassi i medium,, så l/xl vet i 17 om du ska ha...
Sluta!!! hahahaJoye sa:175 och 80+ och tycker M är rymligt ;-)
Eftersom den är så lång från början så glider den inte upp så långt alls. Det är åtminstone min erfarenhet.Sammmyboy sa:Sluta!!! hahahaJoye sa:175 och 80+ och tycker M är rymligt ;-)
Nämen om du åker och sådär sen glider jackan upp lite, hamnar den i navel höjd eller i *köns* höjd? Det är egentligen det andra jag strävar efter... uppfatta mig inte fel nu men hatar när jackan glider upp ovanför kanten på byxorna!
Sen är ju frågan vad man har under. I bara underställ är M loose fit men med en "pösig" tröja under kan det bli lite mer regular. Har inte upplevt den som tight än ;-) kanske borde jobba upp musklerna...Carled sa:I höstas testade jag L och den satt freeride-snyggt. Inte stilrent och praktiskt, utan lite lösare passform för att det ska se snyggt och aldrig strama, glipa eller kännas kort. Mina mått? Precis som Joye, 174 och 79kg. Vägde lite mindre då men samma mått.
Nånting i den stilen kanske? Hur som haver! Ska åka och kika på en så jag får min egen uppfattning, en polare har en också!Joye sa:kanske borde jobba upp musklerna...
Perfekt! Bor ju inte direkt mitt i sthlm men ska ta mig in nån dag framöver! Fixar du rabatt med eller?A0S sa:Har den lila i M och L kvar!
Bara komma in och testa storleken själv![]()
Lugnt, det fixar jag!Sammmyboy sa:Perfekt! Bor ju inte direkt mitt i sthlm men ska ta mig in nån dag framöver! Fixar du rabatt med eller?A0S sa:Har den lila i M och L kvar!
Bara komma in och testa storleken själv![]()
![]()
Om ett par veckor.Fiddeponken sa:Jag funderar på nästa års Vassi. det ljus/mörk blå stället som Mattias Hargin kör med på bilderna på haglöfs hemsida. stället med "neon" gröna zippers.. när går det att få tag på?
Den lime gröna skrå med Raptor Vassi pga att zippen på jackan är samma färgchristopherlarsson sa:Till er som också äger Vassi jackan, vilken ryggsäck använder ni? Kör ni på Skrå(20/26) eller något annat märke?
Kör Mammut RAS 22 men blir en Vojd ABS 30 till vinternchristopherlarsson sa:Till er som också äger Vassi jackan, vilken ryggsäck använder ni? Kör ni på Skrå(20/26) eller något annat märke?
Skulle du kunna säga lite om den? Vilken storlek 20 eller 26L?Sammmyboy sa:Den lime gröna skrå med Raptor Vassi pga att zippen på jackan är samma färgchristopherlarsson sa:Till er som också äger Vassi jackan, vilken ryggsäck använder ni? Kör ni på Skrå(20/26) eller något annat märke?