00 -tröja

• Trådstartare Trådstartare Tom
  • Start datum Start datum
T

Tom

Guest
00 -tröja
Vet nån vad man kan få tag på en sån där 00-tröja som Jon Olsson har??
Är det Oakley eller??
//Tom

00 -tröja
Jag tror jag har rätt när jag säger att det står Chamonix på den med små bokstäver, alltså så behövde du ha varit där år 2000 för att köpa en sådan.

JAG HADE FEL, uppenbarligen

00 -tröja
är det inte lite töntigt att direkt efter att jon har åkt runt på en, att då försöka få tag på en likadan? Låt han ha sina grejer för sig själv...ja det är oakley.
//jacob

00 -tröja
Det är väl meningen med att Jon är sponsrad av oakley, han har kläder så att folk vill köpa dom sen, så att dom tjänar pengar.
Du härmar väl inte nåns stil bara för att du har ett likadant linne som nån annan?

00 -tröja
Det finns faktiskt ingenting som säger att det är olagligt att vara en "wannabe"... även om det är lite smågeekigt

00 -tröja
OK, alla som har Head skidor, Oakleybrillor eller någon annan accessoar som även Jon Olsson har räcker upp en hand. Ni är tydligen töntar och härmapor...

Satsa all ledig tid på att försöka vara unik - köp Tecno Pro skidor!

Att sponsra åkare är företagens sätt att visa upp sina produkter och få människor att köpa dom. Sabba inte det genom att ge det en töntstämpel om ni själva satsar på att bli sponsrade.

patrik

00 -tröja
Jag tycker att man får ha vilka kläder man vill! Vill man ha käder som Jon Olsson så ska man få ha det utan att man får någon elak kommentar. Själv så skulle jag aldrig köpa en oakley tröja mesta dels för den kostar så jävla mycket men också för jag inte vill ha samma saker som alla andra. //Oskar
P.s jag gillar BJ_galka:s ide med tejp...

00 -tröja
Jag trodde grabben hade hamnat fel...Sen när i helvete åker man skidor i Basketlinne? Lite b tycker jag. Man kan på sin höjd åka i lusekofta i stryn på sommaren.

Tillbaka
Topp