brajjan
Ny medlem
07/08 skidor
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
UNdrtar också Vad dom håller på med SJUKT FULA!Yngre_93 sa:Men ja fattar inte vad Dynastar håller på med!. har dom fått nån smäll i huvet när dom kom på nya grafiken till troublemaker :S
Menar du dessa?Stepup sa:UNdrtar också Vad dom håller på med SJUKT FULA!
jag tycker att dom e snyggYngre_93 sa:Men ja fattar inte vad Dynastar håller på med!. har dom fått nån smäll i huvet när dom kom på nya grafiken till troublemaker :S
word, dom e ingen hit asså :SYngre_93 sa:Men ja fattar inte vad Dynastar håller på med!. har dom fått nån smäll i huvet när dom kom på nya grafiken till troublemaker :S
Hörde att D&G hade gjort nån jävligt snygg t-shirt åxå som kostade 2000:- men den fanns bara i XXXXXXXXXXXXXXL men det spelar väl ingen roll eftersom den är snygg :SGiro sa:Invader...lätt årets fetaste design!!! måste köpa!!!!
mens? man köper skider för att de är snygga. och kom inte och säg att man måste välja för att man är jibber, bc-åkare eller pist. man vet väll ändå vilka man ska hålla sig till?JockeSki sa:Hörde att D&G hade gjort nån jävligt snygg t-shirt åxå som kostade 2000:- men den fanns bara i XXXXXXXXXXXXXXL men det spelar väl ingen roll eftersom den är snygg :SGiro sa:Invader...lätt årets fetaste design!!! måste köpa!!!!
WHAT?! Snälla, säg att du skämtar! Du kan väl inte mena allvar? Så du menar att alla skidor (iaf inom samma genre) är exakt likadana att åka på, att det bara är designen som skiljer? Så man behöver enbart kolla vilken som är snyggast när man ska välja skida?ofc-my-horse sa:mens? man köper skider för att de är snygga. och kom inte och säg att man måste välja för att man är jibber, bc-åkare eller pist. man vet väll ändå vilka man ska hålla sig till?
Tycker att det är ett av nästa års snyggaste skidor.Yngre_93 sa:Men ja fattar inte vad Dynastar håller på med!. har dom fått nån smäll i huvet när dom kom på nya grafiken till troublemaker :S
Vad har skidglädje med mittmontering att göra?JockeSki sa:Och att dom sen förstör skidglädjen totalt genom att mittmontera ska vi inte ens prata om.
Agreed. Friåkare ser ju på skidorna på ett annat sätt än vad en jibber gör. Om ja sj skulle köpt friåkningslagg efter design skulle jag aldrig köpt mina squads, dom skidorna köper man för att man vill ha det bästa // Dan Quinney Heli guide i alaska (har jag för mig)Rydellen sa:Helt rätt Lima-Ko, men parkåkning måste jag (iofs som brädåkare) säga att vad man åker på inte spelat lika stor roll, då du sällan har lika hårda skär, samma hastighet, ojämnheter, mm mm i parken jämfört med pist/offpist. Även om du åker hårt i parken blir åkegenskaperna mindre viktiga. Jag hävdar att i parken märker du i princip bara av mjukheten och svängen på det du åker. OCH även här är de flesta "parkbrädor/parkskidor" snarlika. Relativt mjuka och twintip ( full radie sidecut ).
Så alla ni som klagar på folk som snackar design borde tänka på vad för sorts skidor/brädor personerna i fråga pratar om...
Att däremot bara snacka design på ett par B Squads, EHP 193 eller dynastar XXL Pro är nästan straffbart!
Agree? Case closed?
Rydellen
mm just de jockeski, vad har skidglädje med mittmontering att göra?jet sa:Vad har skidglädje med mittmontering att göra?JockeSki sa:Och att dom sen förstör skidglädjen totalt genom att mittmontera ska vi inte ens prata om.
dom är ganska snygga.......Giro sa:Invader...lätt årets fetaste design!!! måste köpa!!!!