09/10 års klädkollektioner

joeloel sa:
Airblasters kollektion var helt jävla sjuk! fysatan vad cleana alla pants var =D
yes, grymt snygg kollektion. kommer säljas på junkyard (en del iaf) i vinter. annars är det bara att kolla dealers på deras sida, finns att köpa från ett antal andra sidor.

simonthyrberg sa:
joeloel sa:
Airblasters kollektion var helt jävla sjuk! fysatan vad cleana alla pants var =D
yes, grymt snygg kollektion. kommer säljas på junkyard (en del iaf) i vinter. annars är det bara att kolla dealers på deras sida, finns att köpa från ett antal andra sidor.
någon som har koll på om det finns någon mer svensk/europeisk online butik som säljer ariblaster?
finns bara amerikanska butiker bland dealers på deras sida..

Jag kan informera de som undrade om Whiteout, att Whiteout har numera gått i konkurs! TYVÄRR!!

Därför de kör samma kollektion i vinter!

maartin sa:
simonthyrberg sa:
joeloel sa:
någon som har koll på om det finns någon mer svensk/europeisk online butik som säljer ariblaster?
finns bara amerikanska butiker bland dealers på deras sida..
svenska distributörerna för Airblaster är www.stuntwood.se, hör med dom, går troligtvis att beställa genom dom.

Senast ändrad:
Kan man beställa Sagas kläder redan nu? Och hur är det med Saga nu? Skickar dom ut sina grejer eller är det fortfarande kö?

Clabbeyayo sa:
Kan man beställa Sagas kläder redan nu? Och hur är det med Saga nu? Skickar dom ut sina grejer eller är det fortfarande kö?
Det verkar som att man kan köpa, jag klickade bara mig framåt och det kom upp att man skulle fylla i fraktadress mm. så ja det borde gå att köpa.

Clabbeyayo sa:
men skärp dig, det står ju på deras hemsida att dom shippar grejerna den 30 september och att det är pre-order tills dess!

Vågar man beställa från sagas hemsida, något man kan lita på?

Kan man inte beställa deras kläder från någon svensk sida? :)

Jag har faktist slängt iväg en beställning på ett Saga ställ, lite skärrad efter allt som sagts om hur lång tid vissa väntat på kläderna men det blir nog bra! Körde det röda stället med byxa och jacka!

såg att tj,s pro modell jacka fanns på skistore nu, och "släpps" den 1a oktober, undrar om det är någon som har nån koll på om det är begränsat antal på denna jacka så man måste köpa på en gång eller om man kan avvakta?:)

FDausch sa:
Jag kan informera de som undrade om Whiteout, att Whiteout har numera gått i konkurs! TYVÄRR!!

Jaså? Har Nørröna oxå gått i konkurs då? I och med att det är de som äger White Out.

Mannen-som-surfar sa:
FDausch sa:

Jaså? Har Nørröna oxå gått i konkurs då? I och med att det är de som äger White Out.
alltså, jag vet inte hur det gått till i detalj. whiteout var ju, som du säger, norrönas dotterbolag. men jag tror snarare att de lagt ner whiteout för att det inte inbringade vinst nog, och jag har inte hört nåt om att norrönas ekonomi skulle vara hotad. det kan jag absolut inte tänka mig.

Nä de avvaktar med att ta fram en kollektiv just nu. de har inte gått i konkurs utan de finns. Dessutom så brukar de inte byta hela kollektion varje år så.

Tillbaka
Topp