Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
1,76 eller 1,81?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a_ahlnas" data-source="post: 354465"><p>du säger ju att du kommer utväcklas och gör du det ska du lätt ha 181 annars kommer de bli tråkigt med så korta skidor, visst är korta skidor lättare att snurra med, men ska du ha stabilitet så ska du köra långa. så mkt skönare sen, och du behöer inte vara pro för det de e inte så jag menar med att om du utväcklas, men ska du tex dra 3or första gången och så så e de nog den kortare men kan du sånt så skulle jag tagit den längre, jag kör på 181 skidor ala ross scratch</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a_ahlnas, post: 354465"] du säger ju att du kommer utväcklas och gör du det ska du lätt ha 181 annars kommer de bli tråkigt med så korta skidor, visst är korta skidor lättare att snurra med, men ska du ha stabilitet så ska du köra långa. så mkt skönare sen, och du behöer inte vara pro för det de e inte så jag menar med att om du utväcklas, men ska du tex dra 3or första gången och så så e de nog den kortare men kan du sånt så skulle jag tagit den längre, jag kör på 181 skidor ala ross scratch [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
1,76 eller 1,81?
Tillbaka
Topp