1 härlig själ saknas för att fylla boende i cham.

Emma-Emma

Ny medlem
Den 7de december drar jag, malin & jocke ner för att spendera en säsong i cham.
vi har en lägenhet i chamonix sud för fyra & det vore ju hur trevligt som helst att fylla den.

månadshyra på 1400 euro. deposition på 500 euro.

vi är tre otroligt sköna människor som kommer att göra dessa månader till de bästa.
vill du vara den fjärde så hör av dig.

fb
emma@onefm.se
kjamis87@hotmail.com

mjau

Hej!

jag är jätteintresserad av boende i cham och vill gärna vara den fjärde! jag heter marianne, är 23 år och pluggar i göteborg. jag tänkte komma ner i slutet av jan och vet inte om jag kommer vara kvar precis hela säsongen, men antagligen till någon gång i april. eftersom det vore lättast för dig att egentligen ta in någon som stannar exakt lika länge som er kan jag såklart tänka mig att betala lite längre än vad jag kommer stanna. hör jättegärna av dig om du vill veta mer om mig och så. min mail är marianneberg1@gmail.com

ha det gott sålänge!
/marianne

Jag är intresserad av att komma ner 16 dec till 23:e dec. Skickade ett mail! Vore jättekul. Är beredd att lägga 3-4k SEK för en vecka - så då får ni lite utdrygning av kostnaderna:)

hej igen!
men då kanske det passar riktigt bra att jag kommer och fyller på i slutet av jan(jag kan som sagt börja betala lite tidigare)? hör gärna av er! :)

ha det!
/marianne

Jag är sugen på att joina ert lilla kollektiv mellan slutet av dec till att marianne kommer. Det beror dock på pris
/niklas

Nu har vi fyllt vårat boende, så tråden är tyvärr inte aktuell längre..

Keep it king! Vi ses i cham :)

Tillbaka
Topp