Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
1 ledig plats i bil till St. Anton mitten på v.46
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="livefiction" data-source="post: 913186" data-attributes="member: 98632"><p>tjoho!</p><p></p><p>jag är en tjej på 21 år som den 15, 16 eller 17 tar bilen från Lidköping uppe i Västergötland och drar ner till St. Anton. Jag är flexibel med avfärdsdatum så det hänger mycket på dig! Har boende där nere med fyra andra men alla ska åka ner lite olika datum så söker någon att bila ner med. Jag tar E20 och E6 hela vägen ner och kan stanna längs vägen helt enkelt!</p><p></p><p>Det finns alltså bara en plats då jag har en ganska liten bil. Den mesta packningen ska nog gå att trycka in men dina skidor, om du ska ha med några, kan tyvärr inte vara för långa <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> så det är ett litet krav! annars behöver du bara ha ett körkort & vara en jävligt trevlig person som man kan snacka med längs vägen!</p><p></p><p>Låter det intressant, PMa för mer info!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="livefiction, post: 913186, member: 98632"] tjoho! jag är en tjej på 21 år som den 15, 16 eller 17 tar bilen från Lidköping uppe i Västergötland och drar ner till St. Anton. Jag är flexibel med avfärdsdatum så det hänger mycket på dig! Har boende där nere med fyra andra men alla ska åka ner lite olika datum så söker någon att bila ner med. Jag tar E20 och E6 hela vägen ner och kan stanna längs vägen helt enkelt! Det finns alltså bara en plats då jag har en ganska liten bil. Den mesta packningen ska nog gå att trycka in men dina skidor, om du ska ha med några, kan tyvärr inte vara för långa ;) så det är ett litet krav! annars behöver du bara ha ett körkort & vara en jävligt trevlig person som man kan snacka med längs vägen! Låter det intressant, PMa för mer info! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
1 ledig plats i bil till St. Anton mitten på v.46
Tillbaka
Topp