onelastbreath
Medlem
1 plats i fin lägenhet i Chamonix, 5 månader
Jag har precis fått tag i en lägenhet, den ligger 350 meter från Cham sud busstop, kolla in den på www.wildsand.com/apMountain.asp?lang=en&season=summer. Just nu är vi tre tjejer, 19-20 år som ska bo där men vi behöver en till att fylla den med! Vi söker i princip vem som helst bara hon/han kan kompromissa, bo trångt och älskar åka!

Jag skulle vilja påstå att den är lite utöver de vanliga då de finns ett riktigt kök med diskmaskin och inbyggda kokplattor. Det finns en dubbelsäng, en dubbel bäddsoffa och en "enkel bäddfotölj". Jag har fått den 125euro billigare per månad så den hamnar på 1100euro/månad för alla 4 tillsammans.
2 månadshyror ska betalas in i förväg nu inom 4 dagar för att fastställa bokningen. Enkel matte (2200*10,3)/4 = 5665kr
Vi kommer flytta in 5e decamber och stanna till 5e maj, åker dock ner 2 veckor tidigare, finns plats i den lägenheten också om det skulle locka!
Hör av dej här, på mail eller ring!
Flickanlina_21@hotmail.com
076 13 89 400
Lina, Hannah och Jonna

Jag skulle vilja påstå att den är lite utöver de vanliga då de finns ett riktigt kök med diskmaskin och inbyggda kokplattor. Det finns en dubbelsäng, en dubbel bäddsoffa och en "enkel bäddfotölj". Jag har fått den 125euro billigare per månad så den hamnar på 1100euro/månad för alla 4 tillsammans.
2 månadshyror ska betalas in i förväg nu inom 4 dagar för att fastställa bokningen. Enkel matte (2200*10,3)/4 = 5665kr
Vi kommer flytta in 5e decamber och stanna till 5e maj, åker dock ner 2 veckor tidigare, finns plats i den lägenheten också om det skulle locka!
Hör av dej här, på mail eller ring!
Flickanlina_21@hotmail.com
076 13 89 400
Lina, Hannah och Jonna