1 plats i fin lägenhet i Chamonix, 5 månader

Jag har precis fått tag i en lägenhet, den ligger 350 meter från Cham sud busstop, kolla in den på www.wildsand.com/apMountain.asp?lang=en&season=summer. Just nu är vi tre tjejer, 19-20 år som ska bo där men vi behöver en till att fylla den med! Vi söker i princip vem som helst bara hon/han kan kompromissa, bo trångt och älskar åka!

Jag skulle vilja påstå att den är lite utöver de vanliga då de finns ett riktigt kök med diskmaskin och inbyggda kokplattor. Det finns en dubbelsäng, en dubbel bäddsoffa och en "enkel bäddfotölj". Jag har fått den 125euro billigare per månad så den hamnar på 1100euro/månad för alla 4 tillsammans.

2 månadshyror ska betalas in i förväg nu inom 4 dagar för att fastställa bokningen. Enkel matte (2200*10,3)/4 = 5665kr

Vi kommer flytta in 5e decamber och stanna till 5e maj, åker dock ner 2 veckor tidigare, finns plats i den lägenheten också om det skulle locka!

Hör av dej här, på mail eller ring!
Flickanlina_21@hotmail.com
076 13 89 400

Lina, Hannah och Jonna

Hejhopp tjejer. jag kan vara intresserad av en plats i vinter, men lite frågor, finns balkong? finns möjlighet att få flytta in lite tidigare? i november nån gång vet ni det?
annars lite om mig var i cham förra säsongen sjukt nice ... åker bräda och nästan bara offpist. tänker vara nere från november nån gång lite beroende på jobb. har jobb där nere så inga uteblivna hyror.

ha det om int annat så lär vi ses på South!

tjolahoppsan på dej med du! Det är tyvärr fullt nu, pengarna är betalda och vi väntar bara på att få åka ner!
Om du vill ha boende 21a november till 5e december så har vi det. Hör bara av dej om du är intresserad!

okej, jag är inte intresserad av det just nu än iaf, men jag hör av mig om det kan bli aktuellt. hare

Nice flat! Hade jag inte redan haft boende hade detta absolut varit ett alternativ att överväga.

är lägenheten fylld än?
vi är två tjejer, men nästan lika små som en tsm :P
okej, väldigt dålig övertalningsreplik...
men vi är två snowboardåkande tjejer på 19 år som desperat söker boende i cham, då vi är sjukt sugna på att säsonga. så, de är möjligtvis inte så att man kan klämma in två trevliga flickor till i samma lägenhet.
hör gärna av er om det finns möjlighet.

msn: hanna_aman@hotmail.com / sunshiine_90@hotmail.com
mobil: 0768493808 / 0730421960

hadefint så kanske vi hörs :)
/Johanna och Hanna

hej! ja tyvärr är det ju så att lägenheten är full :/ ni får leta vidare så ses vi kanske i vinter ändå :D adda mej på msn om ni vill snacka!

Tillbaka
Topp